Skip to main content

BesteĀ 

ik heb ook al weken slecht haperend beeld het is verschrikkelijk tv te kijken als het in een programma dat je aan het kijken bent een paar keer vast loopt.

en uiteraard in deze Corona tijd zit je net wat vaker voor de tv dan normaal als je thuis zit van het werk.

Heb al het advies van de website KPN gehaald wat er aan te doen valt zelf maar niets heeft geholpen helaasĀ 

ik werk met draadloos DVS 200 heeft het altijd goed gedaan niets aan veranderd en toch slecht beeld

tevens mijn afstandsbediening niet meer kunnen koppelen aan de televisie sinds ik nieuwe Arris VIP 5202 thuis heb staanĀ 

Gr JohanĀ 

Ā 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Vrijwel zeker is de dvs 200 het probleem. Ik lees dat vaker de laatste tijd. Die zijn ook al op leeftijd. Probeer te testen met een kabel. Als dat wel werkt weet je meteen wat je moet doen.


Hallo @Johan1968Ā Welkom hier op het KPN Forum en goed dat je dit hier meldt. Ik denk ook dat we de DVS willen uitsluiten, de 200 is een wat ouder model en het is goed mogelijk dat deze het probleem veroorzaakt. Kun je het bekabeld testen? Je afstandsbediening kun je opnieuw koppelen en als dat echt niet werkt kun je zelf ook een nieuwe aanvragen!Ā 


Ik heb DVS een paar jaar geleden gehad, wat mij opviel dat de verbinding binnen de eigen groep prima gaat, maar het mis gaat als de DVSā€™s niet in dezelfde groep staan verbonden. In nieuwe woningen speelt dit probleem misschien niet, maar in een 100 jaar oude woning van mij met waarschijnlijk bedrading van 60 jaar oud wel.

Misschien kan je daar wat mee. En anders is resetten en opnieuw pairen een optie.


Hallo @Giant2000Ā , binnen verschillende groepen in 1 huis werkt het nog wel, maar als je een 3-fasen-aansluiting hebt thuis dan werkt het niet meer.

Ā 


Reageer