Skip to main content

Zoals schijnbaar velen....heb ik ook last van een haperend beeld als ik de KPN app gebruik op mijn tv. Beeld blijft soms echt lang hangen, ik vind dit echt niet acceptabel aangezien je toch elke maand een fors bedrag betaald aan KPN. Het product is gewoon niet af maar wel alvast  in de markt gezet...dit trucje gebruikt KPN wel vaker….

KPN what to do? Ik wil graag een oplossing . 

Vriendelijke Groet van al jaren een vast klant….nog wel…... 

Is je tv bekabeld aangesloten of via de Wifi en staat je iTV op je TV of heb je het over TV+ 


Wifi, ook dit heb ik allemaal al nagemeten, zit op 90mbs. Zelfs als ik via een ander  in dit geval mesh tp link netwerk inlog blijft het probleem bestaan. Het zit echt in de app ik kan nml ook nog omschakelen op m.n zwarte kpn box en dan is het probleem niet aanwezig.


Vul je profiel aan met je naam,adres en je klantnummer zodat een moderator ziet wie bent zodra je topic aan de beurt is 


Thanks Jimny !


Sinds vorige week ook kpn tv echter constant haperende beelden. Tv aangesloten op de modem met kabel. Hoogst irritant, heb alles al geprobeerd maar de storingsreactie van kpn werkt niet. Wat nu !!!!!!!