Skip to main content
Beantwoord

Haperend beeld na software update

• April 15, 2025
  • 3 reacties
  • 83 keer bekeken

Erwan
Topper
Forum|alt.badge.img

Pas weer een update gekregen. Gevolg haperend beeld, afstandsbediening moest weer gekoppeld worden. Geluid niet meer te bedienen. Modem weer helemaal uitzetten en alles weer opnieuw opstarten. Nog steeds haperend beeld en geluid. Voor de update werkte alles goed, nu is het weer puinhoop.

Worden de updates wel getest?

Erwan

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Erwan! Updates worden getest, dus ik ben benieuwd waar dit door komt. Heb je de stappen voor het oplossen van haperend beeld al eens doorlopen? 

Zo ja, kun je toelichten wat je dan precies geprobeerd hebt? Ook hoor ik dan graag wat voor type TV-ontvanger je gebruikt en hoe deze op je modem is aangesloten. 
Dan kunnen we verder zoeken naar de oplossing!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 17, 2025

Hi ​@Erwan! Updates worden getest, dus ik ben benieuwd waar dit door komt. Heb je de stappen voor het oplossen van haperend beeld al eens doorlopen? 

Zo ja, kun je toelichten wat je dan precies geprobeerd hebt? Ook hoor ik dan graag wat voor type TV-ontvanger je gebruikt en hoe deze op je modem is aangesloten. 
Dan kunnen we verder zoeken naar de oplossing!

Erwan
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • April 19, 2025

Beste Sanne, we hebben beide wifi-versterkers losgekoppeld van het modem. Vervolgens bekabeld verbonden met de experiabox en opnieuw opgestart. De modems van stroom afgekoppeld en opnieuw opgestart. Alles weer aangesloten en nu werkt het weer. Vaak begint de ellende als plotseling we de afstandsbediening weer moeten koppelen. Voordat we de 7 en 9 in kunnen drukken is hij al gekoppeld. Binnen een uurtje werkt de afstandsbediening dan niet meer. Vervolgens modem weer van het stroom afkoppelen,  minuutje wachten,  weer aanzetten en dan doet de afstandsbediening het weer. Veelal gebeurt dit ook als we een tijdje een app gebruiken,  bijvoorbeeld. YouTube. 

Alles werkt nu voorlopig weer, maar vervelend is het wel. Hoop dat er voorlopig geen updates meer komen.

Bedankt voor je reactie,

Erwan

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Fijn dat het nu weer werkt en inderdaad, niet de bedoeling dat dit elke keer moet als er een update is. 

Als het steeds bij het koppelen van de afstandsbediening misgaat en je hebt de TV+ Box, probeer dan ook eens een fabrieksreset van de TV+ Box afstandsbediening. Hopelijk blijft het dan goed gaan. 🙂
Mocht je toch weer ergens tegenaan lopen, laat het hier gerust weten of maak een nieuw topic aan! 

Voor nu nog fijne Paasdagen gewenst! 😄