Skip to main content

Ook wij hebben met 1 ontvanger van de 2 problemen. Super traag al een paar dagen. Gereset en software update helpen niet. Het geldt vooral bij de HD glas zenders…

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @MelskeH, op een ontvanger dus. Welke is dat? Kun je de laatste drie cijfers van het serienummer sturen? En hoe is deze aangesloten? Rechtstreeks met de kabel of met draadloze adapters? Resetten helpt dus niet. Wat als je de ontvangers omruilt van plek, verhuist het probleem dan mee of blijf het op dezelfde plek?


Hoi @MelskeH, op een ontvanger dus. Welke is dat? Kun je de laatste drie cijfers van het serienummer sturen? En hoe is deze aangesloten? Rechtstreeks met de kabel of met draadloze adapters? Resetten helpt dus niet. Wat als je de ontvangers omruilt van plek, verhuist het probleem dan mee of blijf het op dezelfde plek?

De ontvanger met G601 op het einde heeft daar last van. Deze is aangesloten via een Devolo 500Mb powerline welke op de Experiabox zit.


Zou je de ontvangers een om willen ruilen van plek. Verhuist het probleem dan mee? Dan zit het in de ontvanger. Zo niet, dan zit het in de aansluiting. Ik ben benieuwd. Je kan dan nog eens een ander stopcontact proberen in de buurt. Mogelijk dat dat nog helpt. 


Ik heb geen reactie meer gezien. Ik ga er daarom vanuit dat het opgelost is.Â