Skip to main content

Goedemiddag KPN,

 

Ik ben al 4K klant vanaf (bijna) het eerste uur. De laatste weken hapert de ontvangst op verschillende momenten wat hinderlijk is. 

Ontvanger is bedraad aangesloten en snelheid van onze Glasvezelverbinding is prima. 

Graag kom ik in aanmerking voor de Arris ontvanger. Hoe kunnen wij dat regelen?

 

Groet, B. van Kampen.

 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Ik had ditzelfde probleem, staat toevallig bij je beeldscherm functies je HDR aan? 
Na dat ik deze heb uitgezet lijkt het probleem opgelost te zijn. 
Succes! 

De KPN monteur die paar maanden terug bij mij was rade dit ook aan of uit te zetten of op automatisch dat verhielp bij mij ook alles.

En dit terwijl het een gloednieuwe 4K tv is


Ik had ditzelfde probleem, staat toevallig bij je beeldscherm functies je HDR aan? 
Na dat ik deze heb uitgezet lijkt het probleem opgelost te zijn. 
Succes! 

De KPN monteur die paar maanden terug bij mij was rade dit ook aan of uit te zetten of op automatisch dat verhielp bij mij ook alles.

En dit terwijl het een gloednieuwe 4K tv is

Ik heb hetzelfde, ik denk als je KPN ontvanger en tv beide op HDR staan lijkt het een conflict te geven. Gewoon uitzetten op je KPN ontvanger en het lijkt opgelost. 


Ik had ditzelfde probleem, staat toevallig bij je beeldscherm functies je HDR aan? 
Na dat ik deze heb uitgezet lijkt het probleem opgelost te zijn. 
Succes! 

De KPN monteur die paar maanden terug bij mij was rade dit ook aan of uit te zetten of op automatisch dat verhielp bij mij ook alles.

En dit terwijl het een gloednieuwe 4K tv is

Ik heb hetzelfde, ik denk als je KPN ontvanger en tv beide op HDR staan lijkt het een conflict te geven. Gewoon uitzetten op je KPN ontvanger en het lijkt opgelost. 

4 tv’s van verschillende merken met arris kastjes. Allemaal hetzelfde probleem van haperend beeld.

Bij alle 4 arris kastjes de HDR instelling uit gezet en probleem was over. Alle tv instellingen zoals natural motion kunnen weer aan.

Probleem is dus de software en/of te trage hardware van het kastje.

Verder is het probleem de klantenservice zelf dus van KPN die duidelijk hier niet deskundig genoeg is… of instructies hebben om niks toe te geven?

Dan ook een compliment: KPN is de beste provider met het allerbeste TV systeem. Ook voor internet en mobiel. Beetje duur alleen. Toch nog iets te klagen dus :)