Skip to main content

Ongeveer 2 weken last van een haperend beeld. Geluid loopt door beeld stop

3x prettig Contact gehad met KPN hulplijn. De navolgde dingen gedaan op advies van KPN

Modem Experiabox V10 gereset

TV ontvanger nieuwe software geladen ( div malen ) ARRIS VIP2952

Aktie Kpn nieuwe internetkabel geleverd Geen verbetering

Nieuwe TV ontvanger geleverd ( ARRIS VP2952) Geen verbetering 

Heb zelf een nieuwe HDMI kabel gekocht. Geen verbetering

Als ik TV stream via mijn tablet en de Chromecast gaat alles goed ..HDMI met Samsung Tv werkt dus goed  

Ik weet het niet meer gaarne advies

 

Hoeveel tv ontvangers heb je?


1 tv ontvanger Arris


Ik heb de resolutie veranderd in 1080p50 HZ maar dat help niet. Nu weer op automatisch gezet de oorsprinkelijk stand sinds jaren

Groet van Ben


Samsung ue55ks8000 4K resolutie


Ik begrijp er niets meer van.. Sinds gisteren (zaterdagavond) werkt het TV kijken weer normaal. Alleen terugkijken en kijken naar opgenomen items hapert.. Geluid prima is beeld schokkend. Kijken via apps ( Netflix YouTube)werkt en werkte altijd goed. 
Ben benieuwd of iemand nog een ideetje heeft

 


@Bendirk als de klantenservice al gekeken heeft, en dingen heeft gedaan, wil ik je vragen je profiel in te vullen. 

Dan voorkom ik dubbel werk voor jou en mij. En kan ik bouwen op wat er al gedaan is. 🙂

Laat hier weten wanneer je profiel is ingevuld. Dan ga ik voor je aan het werk! 


Alles werkt weer goed. Weet niet hoe het komt maar ik ben weer tevreden


@Bendirk dat is goed nieuws! In dat geval sluit ik het topic. 

Mocht nou toch onverhoopt het probleem terugkomen, laat het dan hier weten. Dan houden we alles centraal en hoef je niet iemand opnieuw alles uit te leggen. 🙂 Al hoop ik natuurlijk dat het stil blijft in dit topic.Â