Skip to main content

Hier hetzelfde probleem. Woonplaats Kinderdijk.Nooit probleem nu niet te kijken.????

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

Ik heb glasvezel.


Dan gaan we maar eens op zoek naar boosdoener. Welk type modem heb je en welk type ontvanger heb je? Wat is er aangesloten op het modem qua randapparatuur?


Nieuwste modem en ontvanger. Half jaar in gebruik.Niets veranderd maar opeens geen tv meer Ik zet hem op een net en zie heel even beeld.Dan blijft hij haperen.Netflix speelt hij zonder problemen af????

 


HDMI vervanger geprobeerd.Netwerkkabel modem/ontvanger vervangen..  stekkers eruit/opnieuw opstarten.  Geen succes


Zelfs andere ontvanger geprobeerd van bovenverdieping.geen succes.


En je gebruikt dus geen draadloze verbindingset?


Nee de V10a. Net nog reset gedaan.Niks.Telkens als ik van kanaal wissel even 2 sec beeld en dan zegt hij verbinding verbroken.


Nog even alles op een rijtje; De v10a staat in de meterkast. Vandaar gaat een kabel naar de tv ontvanger in de woonkamer en een kabel naar boven voor de 2de tv ontvanger. Verder is er niets aangesloten op het modem en alles is rechtstreeks dus ook geen switch.


Als het morgen nog zo is graag monteur sturen.


Haal je adres maar weg want ander loop je het gevaar dat je heel veel bezoek krijgt. de hele wereld kan dit zien.


Vanuit meterkast gaat kabel naar modem in de kamer.Vanuit de modem met kabel naar ontvanger en zo tv en seroundset.


Weet niet hoe maar opgelost.😆😆👍