Skip to main content

Heb nu 1-2 mnd last van haperend beeld. Na het eerst aangekeken te hebben, hopend op update KPN Smart TV-app, toch contact opgenomen met KPN over dit probleem. Alles gereset, Experia van V9 laten vervangen naar V12. Geen resultaat. Hapering blijft. TV is jaar oud, boel is bekabeld, dus daaraan ligt het niet. Aan TV ligt het ook niet, gezien veel van deze storingen gelezen te hebben in dit forum. Structurele oplossing is gewenst. 

Goedemorgen @Erwin_Sn, goed dat je contact met ons opneemt.

Ik lees dat je sinds 1 à 2 maanden last hebt van haperend beeld: voorheen werkte het wel goed? Ik denk dat je dit al uitgeprobeerd, toch even checken: heb je de KPN Smart TV app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?

Is de kabel tussen de TV en het modem rechtstreeks aangesloten of zit er nog een switch oid tussen? Heb je ook al een andere kabel getest? Ik ben ook benieuwd of je last hebt van haperingen via een draadloze verbinding?
Tot slot de vraag of je de haperingen ziet bij alles wat je via de Smart TV app bekijkt; dus bij Live TV kijken, opnames, Terugkijken?