Skip to main content

hier ook hetzelfde probleem! Beeld blijft haperen. Alle tipes die overal staan inmiddels van alles geprobeerd, maar niets werkt.

please Kpn los het op!

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @Cor tv is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch?

 

 


Is aangesloten met draadloze verbindingsset. Maar zoals ik al schreef, ik alles al geprobeerd!! En niets levert een goed resultaat op! En heeft goed gewerkt. 


Heb je de mogelijkheid om te testen met een kabel? Want 9 van de 10 keer is er iets mis met het draadloze verbindingsets. 


word erg moeilijk Ivm afstand modem en ontvanger


De afstand zal het probleem niet zijn. 50mtr kabel geeft namelijk geen problemen. Het zal meer het netjes wegwerken zijn.


Idd dus andere oplossing van harte welkom! Test van kpn??


Er is niets te testen door kpn. Immers de draadloze verbindingsets zijn jouw eigendom. Sowieso zijn ze gevoelig voor ruis op het electriciteitsnetwerk. Een slecht werkende ledlamp of dimmer kan al problemen geven. Kerstboomverlichting was ook al zo'n boosdoener de afgelopen tijd. 


Hoi @Cor tv, welkom hier op het forum. Zo te zien heeft Joep je al een paar tips gegeven. Ik ben net als hem benieuwd wat er gebeurt als je de tv-ontvanger als test aansluit met een kabel. Als het beeld dan wel goed is, is het aannemelijk dat de draadloze set of het stroomnetwerk de boosdoener is. Als het met de kabel ook speelt, moeten we ons elders richten. Om samen richting een oplossing te kunnen kijken is dit wel een belangrijke test zoals je begrijpt.

Je zegt ook dat je al veel dingen hebt geprobeerd, zou je kunnen toelichten wat je precies allemaal hebt gedaan? Ook ben ik benieuwd of je dit sinds kort ervaart en dat het beeld eerder goed was, of merk je dit al langer?

Ik hoor het graag van je, dan kunnen we samen verder kijken.


Hoi @Cor tv, ik heb nog geen reactie van je gezien. Als we hier nog met je naar kunnen meekijken weet je ons te vinden.