Skip to main content

Dag allemaal,

Sinds enige dagen ondervinden wij problemen met Interactieve TV, aangezien regelmatig op alle zenders het beeld hapert, stil staat, er stukjes wegvallen, terwijl het geluid gewoon doorgaat. Ik heb dit probleem niet eerder gehad. Beide TV-kastjes vertonen dit probleem. Heeft niets te maken met verbindingen in huis. Heb sinds enige 1 TB up & down, dus de snelheid zou ook het probleem niet moeten zijn.

Heb de storing melder van KPN al doorlopen, zonder succes. Heb ook al een frisse start gedaan van het TV-kastje, zonder succes.

Zijn er meer mensen met soortgelijke problemen in de buurt van Deventer?

Hoe zijn deze tv ontvangers aangesloten? Bekabeld of met een draadloze verbindingsset? Want dit klinkt wel typisch als een dvs probleem. 
 

Toevallig zonnepanelen laten plaatsen? 


Ik woon ook in Schalkhaar en ik ervaar precies hetzelfde. Al jaren nul problemen en situatie/aansluitingen ongewijzigd. Alles bekabeld aangesloten. Ik merk deze haperingen ook sinds de recente wijziging op 14-10-2021 van KPN (sms van KPN daarvoor ontvangen tbv werkzaamheden netwerkverbetering in de buurt). Experia 10a router en TV ontvanger herstart maar geen verbetering. Niet fatsoenlijk te kijken zo.


Alles is bij mij thuis bekabeld. De tv-kastjes allebei met goede UTP-kabels verbonden met Xperia router. Probleem is bij mij ontstaan na de aanpassing van het netwerk door KPN


Goedenavond @PieterDJ en @MichelAT, welkom op ons forum!
Dit is natuurlijk niet het uitgangspunt van netwerkverbeteringen. Ik kijk graag even mee of ik iets kan zien op de lijn.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Dag Thomas,

Heb zojuist mijn gegevens in een profiel ingevoerd. Overigens kregen we vandaag de melding dat KPN vandaag - 18 oktober - een storing had, die al snel weer opgelost was. Het hierboven vermelde probleem lijkt hiermee eveneens te zijn opgelost!

Hartelijke groet,

Pieter de Jong


Hier in Ermelo ook afgelopen dagen last van gehad. Beeld staat 1 a 2 seconden stil terwijl geluid doorgaat. Verder laatste tijd niks aan de setup thuis veranderd. Gisteren en vandaag gelukkig geen last meer van gehad. Hopelijk was het een tijdelijk probleem.


Ah bedankt voor je terugkoppeling. Ik zie nu inderdaad ook geen problemen met de aansluiting. Ik vermoed dat er met de werkzaamheden inderdaad iets misgegaan is wat inmiddels hersteld is.

Mocht het terugkomen of mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!