Skip to main content

hallo,

ik heb sinds kort een nieuwe decoder omdat op de oude Videoland niet werkte. Sinds ik die heb hapert het beeld ook meer dan regelmatig. Hij is bekabeld en niet via wifi. al meerdere malen opnieuw opgestart met aan- en uitknop en door de spanning eraf te halen. Het blijft haperen.

iemand nog een idee?


Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt [oorspronkelijke topic]

welke ontvanger heb je?En welk modem?Heb je al eens een frisse start gedaan?

 

Admin: meeverplaatst


ik heb een V10 en een arcadyan HMB2260 V2

Ik heb gelezen over die frisse start, dat is dacht ik de V10 terugzetten naar fabrieksinstellingen. maar dat heb ik niet gedaan omdat dit mij niet logisch in de oren klonk. het enige wat is veranderd is de ontvanger.

Denk jij dat dit wel moet?

zo ja klopt het wat ik schreef over de fabrieksinstellingen?


Nee,Een reset doe je zo:

 


Bedankt, die kende ik nog niet.

ga dit morgen proberen en zal het laten weten hier


Prima!


Helaas, frisse start gedaan zoals beschreven maar het beeld hapert nog steeds.


Daarnaast is de ontvanger ook erg langzaam en reageert traag op de afstandsbediening en dan m’n bij netflix, YouTube, Prime en Videoland, de apps dus. 
kan bijna niet anders dan aan de ontvanger liggen of niet?


Waarschijnlijk wel inderdaad. 

Ik zou 0800-0402 bellen en om een vip2952 van arris vragen,technisch zijn ze gelijk maar naar mijn mening is de arris toch wat beter.


👍🏻


Laat maar weten of het lukt:wink:


Ik heb een monteur aan de lijn gekregen en die zag dat er af en toe minder signaal in de ontvanger binnenkwam. Kan aan de kabel liggen of aan de ontvanger. Heb niks in huis met een ethernetaansluiting dus kon kabel niet testen. Krijg nu een andere ontvanger. 


Ben benieuwd of de nieuwe ontvanger een oplossing biedt @vincentk75. Laat je het weten als wij nog met je mee kunnen denken? :blush:


Zeker!


Zeker!

Ik ben ook benieuwd:wink:


Nou het is gelukt hoor. Heb een andere ontvanger en de problemen zijn over. 👌🏻


Nou het is gelukt hoor. Heb een andere ontvanger en de problemen zijn over. 👌🏻

Top,Welk type ontvanger heb je nu ontvangen? @vincentk75 .


Dezelfde als die ik had. 


Ik was een paar dagen vrij,, maar goed om te horen @vincentk75 :smile: