Skip to main content

Ik heb al enkele dagen last van een haperend beeld. Dit geldt voor alle zenders, dus niet afhankelijk van de zender, maar kennelijk van de ontvanger. Ik heb al twee maal het kastje losgekoppeld, 10 seconden gewacht en daarna weer opnieuw opgestart, maar dit lost het probleem niet op. Ik heb geen last van problemen met internet. Wat kan de oorzaak van deze haperingen zijn?

Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op het modem of zit er iets tussen zoals een switch of draadloze verbindingsets?


Ik heb al enkele dagen last van een haperend beeld. Dit geldt voor alle zenders, dus niet afhankelijk van de zender, maar kennelijk van de ontvanger. Ik heb al twee maal het kastje losgekoppeld, 10 seconden gewacht en daarna weer opnieuw opgestart, maar dit lost het probleem niet op. Ik heb geen last van problemen met internet. Wat kan de oorzaak van deze haperingen zijn?

 

Welke KPN tv decoder heb je?

 

10 seconde is wel erg kort.

Je kan hem het beste 1 minuut van de spanning af halen (in de volksmond stroom).

Daarna weer aanzetten en laten opstarten. 

 

Dat haperende beeld is er helaas zo nu en dan nog steeds.

Ik hoop dat KPN hier een keer een super goede oplossing voor vind. 


Hoi @haperende tv! Ik ben benieuwd of je nog last hebt van een haperend beeld? Als je nog hulp nodig hebt, lezen we graag van jou! 


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost.

De servicetool Oplossen van slecht of haperend beeld kan helpen om het probleem op te lossen. Zo niet, dan horen wij het graag! Wat ons dan weer helpt is alle relevante informatie (bijvoorbeeld wat je al geprobeerd hebt en hoe het eea aangesloten is). Zo voorkom je dat er oplossingen aangedragen worden, waarvan jij al weet dat het niet werkt!