Skip to main content

Hallo, ik heb last van haperend beeld bij terugkijken. Laatste tijd ook bij gewoon tv kijken. Ik heb alles al geprobeerd zoals o. a. modem opnieuw opstarten. Helpt niet. Bij Telfort had ik nooit problemen. Het is begonnen sinds de overname door kpn.. Kan iemand mij helpen om dit vervelende probleem op te lossen.

 

Vr groet, Jeroen 

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch en werkt internet wel goed?


Dag Joep, 

De ontvanger is direct aangesloten op de experiabox. Zit niets tussen. Ik heb de experiabox nog maar eens uitgeschakeld en opnieuw opgestart en dat leek in eerste instantie te helpen. Vandaar mijn late reactie. Ik wilde het even aankijken. Helaas is het probleem weer terug. Ik kan niets terugkijken zonder dat het beeld vastloopt. Wat wel veranderd is tov voor het probleem is dat we een nieuwe tv kast hebben gekocht waarbij ik de experiabox in een afgesloten lade heb opgeborgen. Voorheen stond ie naast het oude tv kastje. Zou dat iets te maken kunnen hebben met het vastlopen van het beeld bij terugkijken? 


Na iedere 40 seconden staat het beeld 20 seconden stil.... :disappointed_relieved: ​​​​​​

 


Hoi @Jeroen van dijk, welkom op het forum! Dat kan niet prettig TV kijken zijn!
Ik kijk graag even met je mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Dag Thomas, 

Ik heb mijn profiel aangevuld. Het is alleen zo, dat ik morgen voor 2 weken op vakantie ga. Ik stel voor om daarna verder samen te onderzoeken waar het probleem vandaan komt. Alvast bedankt voor je reactie. 👍

 

Mvg, Jeroen 


Hoi @Jeroen van dijk, bedankt voor je gegevens. 
Ik zie dat je momenteel nog klant bent bij Telfort, Telfort thuis abonnementen zijn nog niet overgezet naar KPN! 
Ik moet je dan eigenlijk ook vragen hierover contact op te nemen met Telfort!
Zij hebben ook een forum en je kunt ze ook bellen op 0900 9596.

Alvast een fijne vakantie!