Skip to main content

Sinds een  paar weken heb ik net als de andere topic met hetzelfde titel door JoepB88 aangemaakt. 

In ene keer kan ik geen commerciële zenders en opnames meer bekijken. 

Net als deze Joep en de andere lotgenoten ligt het niet aan de WiFi. Alles opnieuw geïnstalleerd en  noem maar op. 

Graag zou ik dit eens opgelost zien worden,  want ook bij de andere topic is geen oplossing aangeboden.

Beste @Daggir, wat balen zeg! Ik maak uit jouw verhaal op dat je dit ook op mobiel internet ervaart en niet alleen op wifi? Heb je de kwaliteit al eens op het laagste gezet via de instellingen? Werkt het dan wel? En welke foutmelding krijg je als je het probeert te bekijken? Laatste vraag voor nu: gebruik je ook andere apparatuur waar je de itv app op kunt gebruiken? En werkt het daar dan wel naar behoren op?


Hai Marcia, 

Kwaliteit op het laagste gezet, geen resultaat. 

Geen foutmelding,  haperend beeld en geluid, dus kan geen tv kijken. Alleen NPO1, 2 en 3 functioneren normaal. Andere apparaten werken normaal.

Pas sinds een paar weken is dit gaande.

Ik baal hier enorm van

 

M.vr.gr. Daggir


Hai @Daggir ik heb dit probleem ook ondervonden met mijn toestel Samsung A23 het lijkt op iets hardwarematig / frame rates icm de app te zijn heb ik het idee.. ik weet niet. Met mijn amdere toestel Samsung S20 nergens last van. Ik kreeg een tip. Test eens met je internet browser op je mobiel, de site:  tv.kpn.com. Dit werkte toen wel bij mij goed op de A23 iig.

Succes.


Jammer dat dit geen soelaas biedt! Je kunt inderdaad ook eens proberen om via de browser tv.kpn.com te gebruiken, maar we hebben de app natuurlijk niet voor niets. Kan je daarom ook je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer? Welke versie van de app gebruik jij en welke Android versie staat er momenteel op je telefoon?


Beste Marcia, 

Abonnementnummer ingegeven. 

Android 12 (Samsung A41)

Versie kpn is 7.6.2

Blijf erbij dat het voorheen op deze mobiel wel functioneerde


Bedankt! Wil je ook je adres en klantnummer (te vinden op de factuur) in je profiel zetten? Dan kan ik het doorgeven. 


Waarom mijn adres nodig? En ook klantnummer? Ik heb het abonnementnummer gegeven. Apparatuur thuis en op andere telefoons van familie werkt de app wel. Dus huisgegevens niet nodig lijkt mij. Zie andere klachten van andere melders, het heeft te maken met de connectie a41 kennelijk sinds dat jullie een update hebben gedaan. 

Graag hier het onderzoek naar doen


Goedemorgen Daggir. Marcia is even afwezig dus ik neem dit even voor haar waar. We hebben die gegevens nodig ter verificatie en eventueel voor het aanmaken en doorgeven van een melding aan onze technische dienst.


Beste Remco 

Het is iets met de app, niet de televisie en alleen bij mijn telefoon. 

Adresgegevens wil ik niet geven,   , vanuit hier kan je alles vinden. 

Graag wil ik nu een oploopt aangezien het nu al weken duurt

Admin: klantgegevens verwijderd uit openbare post


U klantnummer vult u in op uw profiel. Niet hier openbaar op het forum. Uw profiel is alleen zichtbaar voor KPN medewerkers. Hier vult u ook uw adresgegevens in.

KPN medewerkers hebben altijd meerdere gegevens nodig om deze met elkaar te verifiëren. Met enkel een klantnummer kunnen ze niets. 

Marcia heeft in haar reactie een linkje naar uw profiel:

Kan je daarom ook je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer?

Klik op de groene tekst.


Waarschijnlijk word dit zomaar niet opgelost. Ik vermoed dat het toestel gewoon niet snel genoeg is.

Eerst werkte het wel. Maar dan worden er vanuit Samsung updates geïnstalleerd. Een nieuwe Android versie. Die vraagt meer van het systeem dan de vorige versie. Waardoor er iets minder over blijft voor de apps. Mogelijk net te weinig om nog goed te werken.


Ik las dat het probleem van haperend beeld vooral bij de Samsung A41 is na de update. Meerdere apps bij mij hebben het ook, kpn,f1. Allemaal met live beeld. YouTube doet het bijvoorbeeld gewoon goed.

Bij ziggo is dit ook besproken op het forum, misschien kunnen jullie eens contact met elkaar opnemen en dit oplossen 😉.