Skip to main content

Ik heb twee decoders in huis. Beide decoders zijn sinds drie dagen gaan haperende tijdens het tv kijken. Ondertussen kabels vervangen, HDMI, LAN kabels.. resetten van de tv decoder en modem niets heeft geholpen. Heel weekend mee bezig geweest…. maar geen resultaat Iemand nog tips? Want dit is echt niet prettig kijken zo! 

Wij hebben sinds 5 dagen ook een haperend beeld… het vreemde van alles is dat we het op alle twee de decoders hebben. Het lijkt dus echt aan de internet verbinding te liggen.. 

alles al geprobeerd, reset, nieuwe kabels, ander stopcontact, en heel weekend aan gespandeerd, maar helaas te vergeefs... 

*admin: verplaatst naar eigen topic


Gebruikt u een draadloze verbindingset? Gebruikt u een switch in uw netwerk? Wat is het merk van de ontvangers? 


Nee ze zijn beide rechtstreeks aangesloten op het modem met een data kabel


Hoi @Rick81 . Zo te lezen heb je al flink wat geprobeerd.

Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven? Ik wil graag jouw verbinding doormeten. 


@Erwin_ aangevuld! Ondertussen ook telefonisch contact gehad aanstaande zaterdag komt een monteur langs 


Ik zie het, @Rick81 . Laten we dat even afwachten. De monteur heeft vast een goede oplossing. 


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.Â