Skip to main content

Mijn tv ontvanger het beeld haper elk keer resetten kan ik 2 nieuwe 4k ontvanger krijg de terug stuur naar KPN

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Welk type ontvanger heb je en is ie bekabeld aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch?


Nee hij op internet


4k ontvanger van kpn


Hoi Sgremmen, vervelend dat je haperend beeld ervaart. Op dit moment is het echter nog te vroeg om dan de conclusie te trekken dat de ontvanger vervangen moet worden. Daarvoor moeten we toch eerst nog wat meer dingen nakijken.

Zoal Joep al vroeg, welke tv ontvanger heb je? Je noemt 4K ontvanger. Gaat het dan om de ZTE 8001 (zwart/wit) of de Arris 5202 (klein, zwart)? 

Verder is het dus inderdaad belangrijk om te weten hoe deze ontvanger is aangesloten op de Experia Box. Ik begrijp uit je bericht dat er een rechtstreekse kabel loopt van de tv ontvanger naar de Experia Box. Klopt dat?

 

Vul verder ook alsjeblieft je forumprofiel in. Dan kan ik hier de boel nakijken.


En koom er nog meer 4k zenders in 2020 bij KPN ik vind dat KPN meer moet voor moet 4k zenders er op te zetten 


Of en zo ja, wat, er eventueel aan 4K zenders bijkomt is op dit moment niet bekend, Sgremmen.