Skip to main content

We hebben bij ons op de slaapkamers interactieve  tv  2 stuks allebei via dvs , maar de laatste tijd krijgen we haperende beelden wanneer we tegelijkertijd kijken. We kunnen qua snelheid op 5 tv’s kijken. Nu wil ik deze bedraad maken , wat is hier de beste manier voor ? Welke cat kabel is geschikt en kan ik stekkers aansluiten zonder een tang te gebruiken? Iemand tips?

Hoi Rudie65, het is natuurlijk niet fijn tv kijken als het beeld telkens hapert :frowning2:

Voor een optimaal signaal is het belangrijk om de adapters van de verbindingsset rechtstreeks en alleen op het stopcontact aan te sluiten. Als ze op een verlengdoos zijn aangesloten of als een tweede ingang van het stopcontact ook wordt gebruikt, dan kan dit het signaal ten negatieve beïnvloeden. Als je de mogelijkheid hebt, kan het nog wel eens helpen om een andere stopcontact te gebruiken. Door de ontvangers via een kabel aan te sluiten heb je uiteraard altijd de minste kans op storingen. Je kunt hiervoor een normale: Cat5e netwerkkabel gebruiken. Als je de kabel wil inkorten of als de connector te groot is en die er later op gezet moet worden, dan ben je een: Krimptang nodig.

Hopelijk heb ik hiermee wat duidelijkheid kunnen geven. Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten! 


dank je wel voor jouw antwoord, heb het probleem al opgelost door een kabel te trekken, dus geen last meer.


Super goed dat je er al uit bent gekomen en het nu goed werkt! Maak er een mooi weekend van :relaxed:


Reageer