Skip to main content

Ik heb en kpn tv + ontvanger

Maar als er een programma bezig is en ik wil dit vanaf het begin gaan kijken dan hapert het beeld heel erg hier heb ik geen last van met de 5202 ontvanger dit is ook het geval als ik aflevering wil bekijken die opgenomen zijn 

Hoe kan dit dit is erg vervelend ik heb al nieuwe hdmi kabel aangesloten en een nieuwe internet kabel modem opnieuw opstarten alles gedaan 

Mijn vraag is dan ook zou ik alstublieft een 5202 ontvanger terug kunnen krijgen alvast bedankt 

Hi @Henk m! Goed dat je hier een topic voor aanmaakt en dat je al nieuwe kabels hebt getest. 🙂

Zou je allereerst eens de beeldinstellingen van de TV+ Box aan willen passen? Als je naar het tandwieltje in het home scherm gaat en dan naar Apparaat > Apparaatvoorkeuren > Weergave en geluid, dan kun je daar via de schermresolutie het een en ander aanpassen. Zou je daar wat zaken willen testen? Bijvoorbeeld ‘Automatisch beste resolutie’ uitzetten, 
Ook in ons topic over de beeldinstellingen van de TV+ Box kun je daar wat tips en handvaten voor vinden. 

Gaat het dan beter? Ik ben benieuwd! 


Dit hebben we ook allemaal al geprobeerd maar niks werkt vindt wel jammer wand ik heb er dus niks aan het is knap irritant maar goed alles geprobeerd maar geen oplossing 


Goed dat je dit al geprobeerd hebt. 

Dit haperen gebeurt dus alleen als je van terugkijken gebruikt maakt? Bij live TV kijken gaat het wel goed? 

Ook ben ik benieuwd of de internetkabel waarmee je TV+ ontvanger aangesloten is rechtstreeks naar je modem toe loopt, of dat hier nog andere apparatuur tussen zit. 
Heb je het ook al eens getest door de ontvanger via de wifi aan te sluiten? Ik ben benieuwd hoe het dan gaat.

Hopelijk krijgen we het dan toch goed aan de praat. 🙂


Nee ik heb alles vernieuwd kabels hdmi op wifi het is gewoon kloten om het even zo te noemen ik ben er eigenlijk wel klaar mee ik hoop dat mijn contract snel is afgelopen ik had met de 5202 ontvanger nergens last van kan ik daar niet 2 van terug krijgen dan is het opgelost 


Dit is bijna bij iedereen. Kpn behandeld elke nieuwe klant alsof het toevallig bij hun is. Ze weten dondersgoed dat het een algemeen probleem is. Wen er maar aan, wordt niet (of gaat heel lang duren) opgelost.  Is bij mij al vanaf februari. Ik heb t opgegeven.


Dat zo dan wel lekker onbeschoft zijn maar goed ik wacht nog even af en anders stappen we gewoon over naar een andere 


Was het maar bij iedereen dan was het probleem waarschijnlijk sneller gevonden.  Heel veel mensen, zoals ik bijvoorbeeld, hebben nergens last van.


Een ander type ontvangers krijgen kan helaas niet. Als je eenmaal over bent naar TV+ dan zijn de nieuwe ontvangers de enigen die we hebben hiervoor. 

Via de wifi lukt het dus ook niet, check. 

Dit haperen gebeurt dus alleen als je van terugkijken gebruikt maakt? Bij live TV kijken gaat het wel goed? 

Ook ben ik benieuwd of de internetkabel waarmee je TV+ ontvanger aangesloten is rechtstreeks naar je modem toe loopt, of dat hier nog andere apparatuur tussen zit.

 Zou je deze vragen nog willen beantwoorden?


Ik ga hier verder niet meer op in ben er klaar mee

 


Prima. Mocht je het toch weer op willen pakken, reageer hier gerust weer! 🙂