Skip to main content

Sinds vorige week hapert het beeld en stilstaand beeld. Ik had de Experiabox al omgeruild met mijn tweede die ik in gebruik had. Dat leek te helpen maar dus niet. Modem gereset een paar keer, draadloze stekkers doen het prima. 

Er is tm 28 okt een mobiele storing in mijn regio maar dat moet toch geen invloed hebben. 

Wifi doet het prima, het is alleen het beeld en geluid. Gisteren ook steeds 3 d ondertiteling op diverse zenders. Alles wat ik kan resetten of moet checken heb ik gedaan.

wat nu??

Hallo @Karinjoustra Dan ga ik met je meekijken. Het speelt dus alleen met tv-kijken? Hoeveel ontvangers heb je en zo ja, speelt het op alle ontvangers? Als dat niet zo is, zou je ze dan eens willen omwisselen, om te kijken of het probleem meeverhuist? 

Je gebruikt dus een Draadloze verbindingsset. Wil je eens testen of de problemen ook optreden als je de ontvanger rechtstreeks en bekabeld aansluit op de Experia Box? Dan kunnen we uitsluiten of het aan de ontvanger of de Draadloze Verbindingsset ligt. En als laatste: heb je de Draadloze Verbindingsset ook al eens opnieuw gekoppeld? 


@Karinjoustra Ik ben toch benieuwd hoe je weet dat de draadloze verbindingsets het prima doen.


Hallo @Karinjoustra Ik zie dat je nog niet hebt gereageerd. Hoe is de situatie nu? Ik help je graag verder dus laat gerust iets weten! 


Reageer