Skip to main content

Goededag!

Net 3 maanden verhuisd. Heb een experia box en 2 superwifi punten. Twee nieuwe Samsung smart TV’s gekocht (woonkamer en slaapkamer) 

Wifi is overal prima. Afhankelijk van waar je meet 75-100Mb.

Beide tv’s draadloos en tv kijken gaat via de app.

1 superwifi punt staat naast de tv in de woonkamer. Het modem met het tweede superwifipunt staat 7 meter verderop in dezelfde kamer. Juist deze tv in de woonkamer is het probleem. Om de paar minuten staat het beeld even een paar seconden stil en gaat dan weer verder. 
Vreemde is dat de tv in de slaapkamer vlekkeloos werkt, terwijl die verder weg staat van het modem of een superwifipunt.

Heb de tv en router beide opnieuw opgestart maar dat helpt niet. Ik lees dat je de app opnieuw moet installeren maar ik heb echt de laatste versie.

Wie heeft de oplossing? Dank alvast!

groeten

 

Bart

Hoi Bart en welkom op het forum! 😄 Goed dat je je vraag hier stelt. Als ik het goed begrijp gebruik je dus de Smart TV app? Hoe gaat het op de TV in de woonkamer met andere streaming diensten, Netflix bijvoorbeeld? Speelt die wel zonder haperingen af, of hapert deze ook? Indien die ook hapert, zou je dan de Wifi Manager een slinger willen geven? Ik ben benieuwd of je daarna verbetering merkt. Zo niet, kun je de TV dan tijdelijk bekabeld aansluiten op de Experia Box om te zien of het dan wel goed gaat? 

Indien de KPN iTV app de enige is die hapert op de Smart TV in de woonkamer, zou je dan toch de app opnieuw willen installeren? Dat is niet alleen om te kijken of je de laatste versie hebt, maar mochten er kleine fouten zijn ontstaan in het eerdere downloaden dan heb je hiermee weer een schone nieuwe versie van de app. Benieuwd of het daarna haperloos werkt! 


Ik heb niets meer vernomen dus ik hoop dat het inmiddels opgelost is. Zo niet, laat het gerust weten!


Reageer