Skip to main content

Wie heeft het tv kastje / tv ontvanger met model nummer :HMB2260 V2 van arcadyan en wie heeft het probleem dat hij steeds vast slaat tijdend tv kijken dat het beeld gaat happeren of schokken of slaat kompleet vast sat je hem weer moet resettenĀ  na het resetten letterlijk 1 dag goed en daar na weer het zelfde probleem ik heb al tientallen keren gebeld en elke keer doen ze dan een update of reset of iets wat er op lijkt ik ben het zo zat het kastje is van 2015 en heb aleen maar problemen er mee en wordt er nu echt boosĀ van ik ben zo ge frustrerend dat ik het klote kastje wel over de toon bank in leeuwarden kan gooien geef me gewoon een ander tv kastje of ontvanger of wat jullie het ook maar noemen ik vind het een zwaar domme dingen waneer wordt er echt iets aan gedaan updates helpt niet resetten helptĀ  niet ik voel me totaal niet gehoord en ben het spuugzat allemaal waneer wordt er wel eens aan ge werkt en er wel wat aan gedaan word waneer me geduld is OP ECHT OPšŸ¤¬šŸ¤¬šŸ¤¬šŸ¤¬šŸ¤¬šŸ‘¹šŸ‘¹šŸ‘¹

Ā 

Admin: bericht aangepast i.v.m. forumregels

Geef gewoon een nieuw tv kastje zijn de problemen op gelost akelig kastje wat ik nu heb ben echt boos wat woest

Ā 

Admin: bericht aangepast i.v.m. forumregels


Er zijn duizenden waaronder ik die probleemloos kijken met die ontvanger.Ā  De software is up to date dus daaraan zou het niet aan kunnen liggen.Ā  Is de ontvanger met een kabel aangesloten op het modem if gebruik je dit soort dingen?

Ā 


HoiĀ @M.delgrosso 1987Ā 

Even een aanvulling op het bericht vanĀ @Joep1965Ā  Ook een switch die geen IGMP snooping ondersteund kan die klachten veroorzaken.

En boos worden helpt niet, de oorzaak moet gevonden worden en meestal zit dat niet in de TV-ontvanger zelf


Hi @M.delgrosso 1987. Ik snap dat je niet blij wordt van haperend beeld op de ontvanger. We willen je daar graag bij helpen.

Wil je om die reden nog antwoord geven op de vraag van @Joep1965? Dan kijken we met je mee.Ā