Skip to main content
Ik had twee goed werkende televisies. Nu heb ik met een dvb-12 een derde televisie aangesloten, die af en toe hapert of een "blokjesabeeld" geeft of zelfs op zwart gaat.

Dit gebeurt ook, als er geen andere tv of internet gebruikt wordt.

Een WiFi-versterker helpt niet, ook zit de dvb direct in het stopcontact, zonder andere apparaten.

Een directe bekabelde verbinding met het modem is niet goed mogelijk.

Wat te doen?
De draadloze verbindingsets zijn erg gevoelig voor storingen op het electriciteitsnet. Bij jou is dat waarschijnlijk dus het geval. Helaas is daar weinig of niets aan te doen.
Ha @wertheimer, welkom! Het is zeer goed mogelijk dat Joep het bij het rechte einde heeft. Heb je de mogelijkheid om de tv-ontvangers eens om te wisselen? Als het probleem dan meeverhuisd, kan het aan de ontvanger liggen. Ik vermoed echter dat het probleem inderdaad met de DVS te maken heeft. Kan je een ander stopcontact proberen? Kan je, voor de test, eens proberen om die bijvoorbeeld in de woonkamer aan te sluiten? Ik hoor het graag van je.
Je hebt niet meer gereageerd, zie ik. Heb je de boel inmiddels aan de praat gekregen? Als we nog iets voor je kunnen doen, weet je ons te vinden.