Skip to main content

Sinds een half jaar last van een haperend en stilstaand beeld, van alles geprobeerd maar 

geen verbetering in te krijgen. 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

De laatste tijd heb ik last van haperend en stilstaand beeld en geluid, Monteur KPN is geweest en die vind dat de wifi stekkers verouderd zijn en adviseerde mij de verbinding te bekabelen maar een kabel door het huis vind ik niets. Nieuwe stekkers aanschaffen is ook een optie kosten 80 Euro. Ik vind dat allemaal niet erg maar wat gebeurd er als ik na dat ik nieuwe stekkers heb aangeschaft en het probleem niet verholpen is dan zit ik met 2 stekkers en 80 Euro weggegooid.  Ik begrijp ook niet dat deze stekkers niet door KPN worden vernieuwd als deze verouderd zijn er kan wel gezegd worden dat dit deze geen eigendom zijn van KPN maar ze zijn wel erbij geleverd toen ik jaren geleden een abonnement interactieve TV aanschafte. Als de modem of ontvanger verouderd zijn worden deze wel vervangen door KPN.

Ik heb toch niet voor niets een KPN Compleet abonnement.

Mvg P.den heijer

 

Admin: naar je eigen topic verplaatst

 


Heeeel lang geleden kreeg u die af en toe van kpn maar het is uw eigendom. Het is sowieso geen ideale oplossing. Zeker in het tijdperk van led verlichting. Daar kunnen ze niet zo goed tegen. Het is een houtje touwtje oplossing voor als je geen kabel wil trekken. Kortom trek een kabel en u heeft dit soort problemen niet meer.


Hallo @Heijer52 , die powerlines zijn je eigendom en de modem en tv-decoder zijn in bruikleen en die laatste 2 worden vervangen als deze defect zijn. De powerlines dien je zelf te vervangen als deze defect zijn.

Bekabeld tv kijken is altijd de beste en meest degelijke optie.

Je kunt die powerlines rustig bij een lokale KPN-winkel kopen en proberen.

Binnen 14 dagen kun je ze eventueel weer inleveren in de originele verpakking en na overlegging van de aankoopbon, dan krijg je je geld weer terug.

Dus je loopt geen enkel risico en staat helemaal los van het abo dat je bij KPN hebt.

 


Beste @Heijer52, welkom! Ik zie dat je eigenlijk al van de juiste informatie bent voorzien hierboven. Heb je er iets aan gehad? Als je de mogelijkheid hebt om een kabel te leggen, gaat hier altijd de voorkeur naar uit. Ben je nog in een KPN winkel geweest voor nieuwe DVS? Hoe lang heb je deze al? Er zit wel twee jaar garantie op natuurlijk. Mochten we nog iets voor je kunnen doen, laat het dan gerust weten.