Sinds een aantal maanden van Ziggo naar KPN maar weet niet of ik er wel zo blij mee ben. Ik heb gekozen voor een verbindingsset voor de Interactieve TV. Een monteur heeft alles aangesloten echter blijven de problemen terug komen. Inmiddels zijn er 3 monteurs geweest en ook deze vertellen allen tegenstrijdigheden. Het wordt verkocht alsof alles supergoed werkt echter de werkelijkheid is anders. Ook bij het kijken van On Demand stopt alles er spontaan mee. Alle pogingen al gedaan die ze op de site vermelden maar helaas elke keer maar voor korte duur. De een beweert dat het mijn elektrische kachel is en de ander dat je weer geen stekker in de verbingsset mag hebben (waarom zit er dan wel een stopcontact op gebouwd? Ik ben aardig desperate. Wie kan mij helpen.
Van Meurs
*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy, toegevoegd aan forumprofiel
Bladzijde 1 / 1
Gebruik je tussen modem en tv ontvanger nog een ander apparaat, bijv. een switch?
Hoe was je verbinding bij Ziggo destijds?
Hallo @Bas van Meurs , Had je Joss1965 zijn bericht al doorgenomen? Ik ben namelijk benieuwd naar je bevindingen en dan helpen we je graag verder 🙂
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.