Skip to main content

Beste @Kpn,

Ik ervaar (al langer dan een paar maand) exact hetzelfde probleem als hierboven omschreven door @DeFeMaPi, wat kan ik hieraan doen?

Bedankt alvast!

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Hallo @Treebeard! Welkom hier. Excuses voor de late reactie. Het is hier erg druk tegenwoordig. Vervelend dat het beeld steeds hapert. Heb je de stappen voor haperend beeld, op onze site, al eens doorlopen? 


Hoi @Lisa,

Ik heb de stappen proberen te volgen, maar hij heeft het over een DVS, zo'n ding heb ik niet. De TV-ontvanger zit met een UTP kabel direct op de Experiabox aangesloten.

Daarnaast heb ik, zoals in bovenstaande post omschreven, geen last met ‘gewoon’ TV kijken, maar alleen met de slimmere dingen zoals terugkijken en zodra ik terugspoel/pauzeer tijdens een uitzending.

Ik hoor het graag! Bedankt!

Groet!


Bedankt voor het proberen @Treebeard. Je hebt 2x een HMB2260, toch? Bestaat het probleem op beide ontvanger? Of alleen op ontvanger in de woonkamer? 
Probeer eens een Frisse start en anders een Reset. Hoe je dit doet staat onderaan dezelfde pagina. Als dit niet helpt, dan hoor ik het graag. 


Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik neem aan dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag:grinning:


Hoi @Lisa,

Nee het probleem is niet verholpen, afgelopen weekend de frisse start gedaan, waarbij ook de hele boel is ge-update.

Helaas bleef het beeld, ook na een herstart van alle kastjes, weer hangen na 1 minuut ‘terugkijken vanaf begin’.

 

Kunnen jullie niet nagaan hoe het bij de persoon in deze topicpost is opgelost? Is exact dat probleem (en bestaat stiekem al meer dan een jaar).

 

ik hoor het graag, thanks!


Dat is een oud topic @Treebeard. Zoals je zelf ook las is er geen oplossing uitgerold via het Forum. Anders hadden we die vermeld. Jammer dat de Frisse start/update niet hebben geholpen. Ik heb een ticket voor je ingediend. Ik kan namelijk niet zien wat de veroorzaker is van (frustrerende) stilstaande beeld. 

Klanten worden door oiTV Team] binnen 1 werkdag teruggebeld tijdens openingstijden (ma t/m za 08:00 - 18:00). Je wordt door ons gebeld!


 


Het probleem is verholpen door het kastje om te ruilen. Bedankt!