Skip to main content

Hoi Alexandra, 

Bij mijn zoon op zijn slaapkamer is dat precies zo. Steeds haperend geluid. Bij alle zenders. Beeld is wel goed. Als hij op zijn xbox speelt is het geluid gewoon goed. Dus moet aan de tv-ontvanger liggen. Al het mogelijke al geprobeerd om het te verhelpen. Hij heeft geen geluidsinstallatie, bedraad verbonden. Een hmb2260. 

Gr. Ingrid 

Admin: Afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Ik hoop dat er gereageerd gaat worden. Of moet ik dan naar een ander topic? Of een nieuwe aanmaken?


Hi @IngridB73, ik heb een eigen topic voor je reacties aangemaakt om je goed te kunnen helpen en om het forum overzichtelijk te houden. We doen ons best om je hier zo snel mogelijk te helpen. Afhankelijk van hoe druk het is, kan er een paar dagen tussen zitten voordat je een nieuwe reactie in je topic hebt. Soms kan het beter of fijner zijn om direct contact te hebben, in dat geval kan je gerust bellen (via 0800-0402) of chatten met onze klantenservice.

Wat apart dat het beeld goed is maar het geluid hapert, is dit de enige tv-ontvanger die je thuis hebt of heb je er meerdere? In het laatste geval, als je twee tv-ontvangers omruilt, verhuist het probleem dan mee of blijft het op dezelfde plek? En heb je de tv-ontvanger al een frisse start gegeven sinds je zoon dit ervaart? Ik raad je ook aan om indien mogelijk te testen met een andere HDMI kabel, om te zien of dat verschil maakt.


Hoi Alexandra,

Uiteraard alles al uitgeprobeerd. Het verhuisd idd mee met de ontvanger. 

Groetjes Ingrid 


Hoi Alexandra,

Uiteraard alles al uitgeprobeerd. Het verhuisd idd mee met de ontvanger. 

Groetjes Ingrid 

Goed dat je al verschillende dingen hebt geprobeerd, maar ‘uiteraard alles al geprobeerd’ maak het niet makkelijker om je te helpen omdat het erg weinig zegt over wat je hebt geprobeerd 🙂. Hoe meer info je deelt, des te makkelijker je het mij (en andere forumbezoekers) maakt.

De frisse start heb je al geprobeerd dus, begrijp ik. Je hebt dus meerdere tv-ontvangers in huis als ik het goed begrijp, en als je de tv-ontvangers omwisselt dan verhuist het probleem mee met de tv-ontvanger, correct? Kan je naast de info die je al in je profiel hebt gezet ook het serienummer van de betreffende tv-ontvanger toevoegen?


Hoi Alexandra,

Uiteraard alles al uitgeprobeerd. Het verhuisd idd mee met de ontvanger. 

Groetjes Ingrid 

Goed dat je al verschillende dingen hebt geprobeerd, maar ‘uiteraard alles al geprobeerd’ maak het niet makkelijker om je te helpen omdat het erg weinig zegt over wat je hebt geprobeerd 🙂. Hoe meer info je deelt, des te makkelijker je het mij (en andere forumbezoekers) maakt.

De frisse start heb je al geprobeerd dus, begrijp ik. Je hebt dus meerdere tv-ontvangers in huis als ik het goed begrijp, en als je de tv-ontvangers omwisselt dan verhuist het probleem mee met de tv-ontvanger, correct? Kan je naast de info die je al in je profiel hebt gezet ook het serienummer van de betreffende tv-ontvanger toevoegen?

@IngridB73 Ik heb geen nieuwe reactie meer van je gezien, ik hoop dat dat een goed teken is. Laat het anders gerust weten, ook als je vragen hebt.


Hoi Alexandra, 

Ik heb de box doorgeblazen en de aansluitpunten grondig gereinigd. De hele box is weer tot in de puntjes in orde en......geen haperend geluid meer.

Dankjewel voor je geduld en mee denken!!

Groetjes Ingrid 


Hoi Alexandra, 

Ik heb de box doorgeblazen en de aansluitpunten grondig gereinigd. De hele box is weer tot in de puntjes in orde en......geen haperend geluid meer.

Dankjewel voor je geduld en mee denken!!

Groetjes Ingrid 

Hi Ingrid, wat goed! Dank voor het delen 🙂 Misschien zijn andere forumbezoekers er ook mee geholpen. Je weet ons hier te vinden mocht je toch iets opmerken of als we met je mee kunnen denken.