Haperend geluid bij luisteren radio, werkt wel als geluid via tv gaat
Waarom moet ik de tv aanlaten
Als ik radio wil luisteren zonder haperingen
Next box Ziggo nooit last van gehad
Als ik het had geweten had ik niet naar kpn
gegaan
Ik dacht dat kpn aan het vergroenen was
Maar een tv aanlaten als ik radio wil luisteren
Anno 2024!!!!;
Bladzijde 1 / 1
Hoi @Odn. Welkom bij KPN en op onze community. Grote kans dat jij nu de TV+ box in huis hebt. De TV+ box heeft een optische audio aansluiting. De meeste soundbars hebben deze aansluiting ook. Wanneer je deze optische verbinding gebruikt kan de tv uitblijven. Wil je de optische uitgang gebruiken moet je hem eerst aanzetten, hoe je dat doet lees je in dit artikel.
Bij een heel oude versterker of een high end eindversterker kan het voorkomen dat er geen optische ingang is. Dan kun je bij KPN deze audioconverter kopen. Je moet alleen zelf zorgen voor een simpel audiokabeltje: standaard aan beide kanten een rode en witte tulp.
Hallo @Odn zelf heb ik een soundabar op de TV+decoder aangesloten en luister dus radio via de soundbar zonder de tv aan.
Hallo
Ik heb een optische kabel vanaf tv box naar mijn Yamaha versterker
Als ik de tv aan laat geen probleem als de tv uit zet begin het de om de paar minuten te hikken
Gisteren de hdmi kabel uit box getrokken geen problemen meer
alle instellingen en hdmi poorten op de tv geprobeerd lost Niks op
Ook nog een ap gedownload met alle radio stations hetzelfde probleem
Hiervoor had de Ziggo next nooit problemen gehad
Lig misschien aan de oude Android op de box
Hoi @Odn. Welkom bij KPN en op onze community. Grote kans dat jij nu de TV+ box in huis hebt. De TV+ box heeft een optische audio aansluiting. De meeste soundbars hebben deze aansluiting ook. Wanneer je deze optische verbinding gebruikt kan de tv uitblijven. Wil je de optische uitgang gebruiken moet je hem eerst aanzetten, hoe je dat doet lees je in dit artikel.
Bij een heel oude versterker of een high end eindversterker kan het voorkomen dat er geen optische ingang is. Dan kun je bij KPN deze audioconverter kopen. Je moet alleen zelf zorgen voor een simpel audiokabeltje: standaard aan beide kanten een rode en witte tulp.
Zo gewoon aangesloten op optische kabel naar mijn Yamaha versterker
Meerdere optische kabels uit geprobeerd
Probleem zit in de box
Hiervoor Ziggo next geen probleem
Met tv aan Niks aan de hand tv uit begin het gezeik
Ben ook achter gekomen als de hdmi kabel eruit trek ook geen problemen meer
Misschien door de antieke Android wat er zit 11
We zitten nu op 15
Als eerder had geweten had ik niet overgestapt
@Odn Wat bijzonder dat wanneer je de HDMI-kabel eruit trekt, het probleem ineens is verdwenen. In dit geval kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402). Ik verwacht dat je dan een nieuwe tv-ontvanger krijgt toegestuurd.
@Odn Wat bijzonder dat wanneer je de HDMI-kabel eruit trekt, het probleem ineens is verdwenen. In dit geval kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402). Ik verwacht dat je dan een nieuwe tv-ontvanger krijgt toegestuurd.
Inmiddels opgelost
Andere tv gekocht
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.