Skip to main content
Op NPO3 hebben we haperend geluid. Enkel bij deze zender. Caballero geprobeerd: opnieuw opstarten, hele modum resetten, andere kabel. Maar het probleem blijft.

kan iemand me hierbij helpen?

chatten met KPN lukt niet omdat de pagina continu vast loopt.
Wij hebben dit probleem ook! Ook alleen bij NPO3. Inmiddels al een paar dagen.
Wij hebben ook al een paar dagen hetzelfde probleem. Ook alleen npo 3
Ik wilde net een topic starten, maar ik kom net deze tegen. Wij hebben ook sinds een paar dagen last van een haperend geluid op NPO 3. Alle andere zenders geen issue. Het ITV kastje is rechtstreeks aangesloten op de Experiabox met een kabel.
Wij hebben dit probleem ook
Wij hebben dit probleem ook.
Wij hebben dit probleem ook al een aantal dagen
Ok wij hebben dit probleem heel irritant als je een nieuwe serie wilt kijken heeft KPN al een oplossing
Ook hier al een paar dagen een heel irritant gekraak.

Inderdaad alleen NPO3. @KPN graag een 'kraakhelder' antwoord op de vraag: Wat is er aan de hand en hoe is het op te lossen?
Yes, hier ook zelfde probleem sinds een aantal dagen. alleen bij NPO3. Ook bij terugkijken etc. @KPN graag een reactie op dit topic...
Ook voor ons exact hetzelfde probleem!
Ook in Almere-Ha..a..a..a..ven ha.a.apert het geluid...
Hier ook al een paar dagen last van.
Wij ook. In gouda.
Oosterhout (NB) stottert ook... Enkel NPO3.

Bij ons lijkt het er op dat het geluid NPO 3 weer oké is sinds vanmiddag. Ik heb niets veranderd oid. 


Goedemorgen! Wat vervelend dat het geluid op NPO3 het afgelopen weekend stoorde. NPO3 heeft zelf aangegeven dat er technische problemen waren tijdens de uitzending. 


Reageer