Skip to main content

Dag,

heb sinds mijn nieuwe 4k ontvanger last van haperend geluid en daarna niet synchroon beeld. Heb ontvanger als gewisseld gereset en wat nog niet meer. Dus … wat is er aan de hand en hoe kan dat verholpen worden ? En zie mijn eerste gedeelte van de zin …. heb dus als gehannesd volgens kpn recept

 

Beste @Egaah 

Wat vervelend dat je problemen ervaart met TV kijken. Hoe is de TV ontvanger aangesloten met de modem? Is dat bedraad of met een draadloze verbindingsset? Zit er een switch tussen de modem en de TV ontvanger? 


Bedraad en het loopt via een switch.

het gebeurd vaak maar niet altijd


Bedraad en het loopt via een switch.

het gebeurd vaak maar niet altijd

@Egaah zou je de switch er eens tussenuit willen halen, en dan de tv ontvanger rechtstreeks aansluiten op de modem? En dan eens kijken wat ie doet. Gewoon even testen, want ondersteund deze switch IGMP Snooping?


Hoi @Egaah, leuk dat je ons forum gevonden hebt, welkom. 

Ik kan me voorstellen dat dat niet prettig tv kijkt, als het geluid hapert of beeld en geluid niet synchroon lopen. Dennis heeft je al op weg geholpen zie ik, dat is fijn. Net als hij ben ik wel benieuwd naar hoe het gaat als je tijdelijk de switch er tussenuit haalt, maakt dat verschil? En ik lees ook dat je de tv-ontvangers al omgewisseld hebt. Ik kan uit je bericht alleen niet goed opmaken wat er toen gebeurde, kan je ons daar iets meer over vertellen? Dan zoeken we graag met je mee naar de oplossing.


Ben nog bezig met te testen of het zo is.


@Egaah Helemaal goed, we horen graag wat jouw bevindingen zijn, we zien ze hier vanzelf wel verschijnen.


Heb hem nu achter een switch mét imgp snooping en heb nu geen problemen meer!


Heb hem nu achter een switch mét imgp snooping en heb nu geen problemen meer!

Wat fijn dat het is opgelost, mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden. 😉


@Egaah Ik sluit me helemaal aan bij Dennis, super dat het opgelost is en dankjewel voor de update :slight_smile: Je weet ons hier te vinden!