Skip to main content

Ik heb sinds een paar weken haperend geluid, nooit eerder last van gehad ( je mist af en toe een paar woorden) alleen op de 3 NPO zenders , glasvezelmodem, switch, Experiabox V10A opnieuw opgestart (echt een kwartier uit laten staan) en daarna beide  Arris Vip2952V2 iTV ontvangers een frisse start gedaan, ik hoop dat dit gaat werken.

Ik heb een Sony KD-65AG9  4K Android TV van een half jaar oud beneden en op slaapkamer een oude Philips daar heb ik nog geen haperend geluid gehoord maar ja die gebruik ik ook niet zo vaak natuurlijk.

Of is er iemand die een betere oplossing heeft?

PS: aan de bekabeling is niets veranderd, alles is met originele KPN kabels aangesloten dus niets met WIFFI of Action prutkabels

Wij hoorde nog steeds haperingen in het geluid maar we hadden wel het idee dat het minder vaak voorkwam sinds HDMI geluid op stereo stond. Het nieuwe abonnement en de nieuwe Arris VIP5202 ontvangers 9 April aangesloten en we hebben nog geen haperingen waar genomen dus ik heb goede hoop dat ons langlopende probleem nu eindelijk is opgelost. De oude VIP2952 ontvanger heeft waarschijnlijk toch een defect , dus weg dat ding:triumph:.


Ik heb de Nieuwe 4k TV ontvanger Arris VIP5202 nu +/- 2 weken in gebruik en ik ben super tevreden geen haperend geluid meer waar genomen top.