Skip to main content

Ook ik wat langere tijd last van een haperend geluid met een Arris vip 2952. Het probleem ontstaat wanneer er wordt "teruggekeken” en dan pas na 15 minuten of langer. Het modem uit en aanzetten geeft soms resultaat.
Ook een "reset”  geeft soms resultaat maar alles voor korte duur. Het modem is bedraad aangesloten op een experia 10 modem. Het is hogelijk irritant dat het probleem zich pas na geruime tijd aandient.

Beste @A.A.Z, leuk je weer op het forum te zien! Jammer om te lezen dat je hier tegenaan loopt. Het terugkijken doe je via de gids? Het gaat dan niet om opnemen? En merk je dit bij alles wat je terugkijkt of alleen bij bepaalde programma's/zenders. Je geeft aan dat je al een reset hebt gedaan. Is dat dan een reset van de V10 of van de tv-ontvanger? Heb je de tv-ontvanger al eens een ‘frisse start’ gegeven? Dat doe je via de instellingen in het menu. Ik ben benieuwd of het daar ook beter van wordt! 


Marcia_ 

Beste @A.A.Z, leuk je weer op het forum te zien! Jammer om te lezen dat je hier tegenaan loopt. Het terugkijken doe je via de gids? Het gaat dan niet om opnemen? En merk je dit bij alles wat je terugkijkt of alleen bij bepaalde programma's/zenders. Je geeft aan dat je al een reset hebt gedaan. Is dat dan een reset van de V10 of van de tv-ontvanger? Heb je de tv-ontvanger al eens een ‘frisse start’ gegeven? Dat doe je via de instellingen in het menu. Ik ben benieuwd of het daar ook beter van wordt! 

Voorlopig vingers gekruist. Ik heb de HDMI kabel van in/uitgang gewisseld tot op heden gaat het goed. Al het bovengenoemde had ik al uitgevoerd. Is echter een tijdrovend klusje omdat het probleem pas na 10-20 minuten zich voordoet..dus tapje voor stapje mogelijkheden uitsluiten……..


Ja, je hebt de ‘boosdoener’ er niet zomaar uitgevist denk ik. Laat je het weten wanneer je hier onverhoopt toch weer tegenaan loopt? We denken graag met je mee.