Skip to main content

TV-box arcadyan HMB 2260

Deze TV box heb ik een aantal jaren in gebruik zonder enige probleem. Nu begint ie wat mankementen te vertonen. Ik krijg nu regelmatig haperend of stilstaand beeld zowel bij tv programma's als bij apps. Als je die box uitzet blijft het groene lampje nog branden ook al heb je geen beeld meer op tv en de box voelt echt heel erg warm aan niet gewoon warm als bij de tv. Ook het geluid krijg je af en toe vervorming als je de tv aanzet. Vaak moest ik de box resetten en het knopje achterin de box aan en uitzetten. Dan gaat het op dat moment wel goed en de volgende dag als je de tv en de box weer aanzet hoop je dat alles weer normaal is. Ook het actieplan heb ik doorlopen zoals beschreven op de website van KPN bij TV storingen zoals modem uitzetten en opnieuw aanzetten en alle vervolgstappen. Maar helaas. Het gaat een paar dagen goed maar daarna begint het weer. Ik baal er wel van. Hoop dat dit probleem kan worden opgelost.

Hallo @Erwin07! Welkom op ons KPN Forum. Dat de tv-ontvanger erg warm wordt is geen goed teken. Al helemaal niet als die uit zou moeten staan. Als je het goed vindt, kijk ik met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer is voldoende. De laatste 3-cijfers van je rekeningnummer kun je toevoegen aa ‘Persoonlijke Opmerkingen’


Als je hem uitzet, wacht je dan een minuut voordat je de spanning (in de volksmond stroom) er weer opzet?

Het beste kan je hem met de schakelaar achterop uitzetten en een minuut later aanzetten. (de condensatoren moeten zich volledig kunnen ontladen, vandaar.

 

Erg warm? 

Kan je wel je hand erop leggen? Of is hij daar te warm (heet) voor?