Skip to main content
Beantwoord

Haperend radio geluid via Samsung Oled One Connect Box

• December 11, 2025
  • 8 reacties
  • 51 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Mijn radio hapert telkens een aantal seconden en krijg dit ook niet goed na resetten modem en alles van de stroom en opnieuw weer aansluiten etc etc. Op mijn samsung tv ervaaar ik geeen problemen.

Mijn situatie is een samsung oled one connect box en kpn tv ontvanger aangesloten op kpn experiabox V10. De tv en ontvanger zijn allebij bedraad verbonden met internet. de connect box en kpn ontvanger zijn via hdmi aaangesloten

Beste antwoord door PeterG

Je vertelt niet hoe je radio luistert. 

Via het tv toestel?

Via versterker of Soundbar op de optische aansluiting van de Arcadyan HMB2260?

Anders?

Die HMB2260 is antiek. Zijn 14 jaar geleden voor het laatst verstrekt.

Je kunt bellen voor vervanging voor de Arris VIP5202. Geeft ook een mooier beeld. 

Of van interactieve tv naar TV+. Je krijgt dan de allernieuwste Android-TV mediabox. Sagemcom DIW7022. 

8 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Vreemd ​@Bocaj Keebsflak, welkom op de KPN Community. Het is dus specifiek de radio die voor problemen zorgt? Heb je deze problematiek niet op tv of streamingdiensten als je deze via tv-ontvanger bekijkt? Welk type ontvanger heb je exact van KPN in gebruik? 

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • December 12, 2025

Bedoel je dat je een radio kanaal op de tv ontvanger beluistert (801 of hoger?) Maakt het nog uit welk kanaal?

Maakt het verschil of het tv scherm uit of aan staat als je radio luistert? 

Gebruik je een extern audiosysteem (bijv. Soundbar of receiver) als je radio luistert? Of het geluid van de tv zelf?

Forum|alt.badge.img

Dank voor je reactie, ja alle radiozenders haperen telkens 1 a 2 seconden tv kijken Netflix verder geen problemen

De ontvanger is arcadyan hmb2260 v2 en een Samsung bd theater (via HDMI)die het geluid van de radio afspeelt als de tv uit is.

Als de tv aanstaat ondervind ik gek genoeg geen hapering in de radio. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • December 13, 2025

Je vertelt niet hoe je radio luistert. 

Via het tv toestel?

Via versterker of Soundbar op de optische aansluiting van de Arcadyan HMB2260?

Anders?

Die HMB2260 is antiek. Zijn 14 jaar geleden voor het laatst verstrekt.

Je kunt bellen voor vervanging voor de Arris VIP5202. Geeft ook een mooier beeld. 

Of van interactieve tv naar TV+. Je krijgt dan de allernieuwste Android-TV mediabox. Sagemcom DIW7022. 

Forum|alt.badge.img

Via Samsung BD theater versterker en de tv niet aan.

Ok dank je, ga ik ff bellen binnenkort wordt glasvezel ook aangesloten op de Experts Box misschien is daar ook nog wat wolinst te behalen.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • December 13, 2025

Als het tv geluid óók hapert via de versterker dan kan het zitten in de kpn ontvanger (optische uitgang).

En heel misschien in de versterker, maar dat is niet te hopen. Hoe gaat het als je eventjes de optische aansluiting van de tv naar de versterker gebruikt? Dan ook haperingen via die versterker?

Forum|alt.badge.img

KPN al gebeld na het gebruikelijke riedeltje stroom eraf etc geen verbetering, nieuwe tvontvanger wordt opgestuurd. Ga er voor nu vanuit dat dat de oplossing is, dank voor de reacties.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Ik hoor graag of de nieuwe ontvanger dan verbetering oplevert ​@Bocaj Keebsflak