Skip to main content

Hallo,

Sinds een poos hebben we last van problemen met onze interactieve tv, zoals de titel al zegt we hebben haperend beeld en geluid. Zo dat niks meer te volgen is. In eerste instantie alleen op de beneden verdieping, maar ook op de bovenverdieping begint het ook. Beide zijn met een draadloze verbindingsset aangesloten, maar daar lijkt het probleem niet te zitten met alleen groene lampjes. Ook het direct aansluiten van de tv-ontvanger op de tv ipv op de surround set is geen oplossing. Door via de app naar de tv te casten hebben we de laatste tijd tv gekeken, maar er lijken nu ook af en toe dipjes in de internet verbinding te komen waardoor we hier ook gedoe mee krijgen. Niet iets om blij van te worden dus. Heeft iemand een oplossing?

Groeten

Heb je al getest met een kabel ipv de draadloze verbindingsets?


Heb je al getest met een kabel ipv de draadloze verbindingsets?

Yes, ook al geprobeerd. Helaas geen verbetering.


Welkom op het forum, @VH74! Ik zou zelf in eerste instantie het zoeken bij de DVS, maar je geeft aan dat het ook met een rechtstreekse kabel van tv ontvanger naar Experia Box hapert. Dus dat is het dan niet. Wat heb je aan apparaten in je netwerk thuis? Dan bedoel ik zowel tv als internet gerelateerd. Ervaar je ook problemen met internet (en telefonie als je dat hebt)? Zou je verder ook je forumprofiel willen invullen, dan kan ik hier een kijkje nemen naar je verbinding.