Skip to main content

goedemiddag,

ik heb veel last van haperend beeld het geluid loopt dan wel door.

ook bij dolspoelen bij een opname is daarna het beeld helemaal van slag.

heb hier zowel boven als beneden last van.

tv kijken we via Arris vip2952v2 apparaten.

heb modem enzo al vaker opnieuw opgestart maar niks helpt.

Welkom op ons forum @Wesley Langeveld en goed dat je aan de bel trekt. Dat is inderdaad niet fijn televisie kijken! 
Hoe zijn de televisie ontvangers verbonden met het modem (de experiabox)? Is dat rechtstreeks met een kabel, door middel van draadloze adapters of wellicht heb je er nog een switch tussen zitten. Zoals jij dat namelijk omschrijft lijkt het erop dat de ontvangers niet snel genoeg het signaal vanuit het modem kunnen krijgen. Als je ook gelijk jouw forumprofiel zou willen invullen met de gegevens die ik nodig heb om je verder te helpen?

In spannende afwachting van je reactie!

 


Goedenavond Nico

ze zijn allebei direct verbonden met kabel in de experia box

groeten Wesley


Dankje voor de gegevens @Wesley Langeveld! Ik heb direct mijn deskundig oog er eens over heen laten glijden en zag 2 dingen.
Om te beginnen dat er maar 1 ontvanger op dit moment is aangesloten. De 2e staat werkeloos toe te kijken lijkt het op en ten 2e, de wel aangesloten ontvanger heeft inderdaad nogal wat verstoringen.
Ik zou je het volgende willen vragen, ten eerste om toch de 2e ontvanger even weer aan te sluiten. Daarna om het glasvezelaansluitpunt (blijft echt een leuk Scrabblewoord!) minimaal 2 minuten stroomloos te maken (dus niet het modem/experiabox, maar echt het kastje waar het glasvezel signaal jullie woning binnen komt) Graag verneem ik de bevindingen na deze herstart.


Goedenavond 

Ik heb gisteren gedaan wat u gevraagd hebt. Helaas nog niet met het gewenste resultaat 

hoor graag van u wat te doen nu

groeten wesley

 


Ik zag inderdaad dat er nog geen verbetering op is getreden :disappointed_relieved:
Ik heb jouw melding doorgezet naar onze technische dienst, zij gaan telefonisch contact met jou opnemen! Krijgen ze geen contact met jou dan krijg je vanuit hun een telefoonnummer en pincode waarmee je de technische dienst zelf kunt bereiken.
Laat je me nog even weten hoe het is afgelopen?