Skip to main content

Haperend tv beeld alle mogelijke tips en tricks al gedaan maar komt steeds terug!

 

Hoi @1coda en welkom op het forum! Dat lijkt me niet erg prettig TV kijken. :grimacing:  Gaat het om iTV of om Digitenne? Indien het om iTV gaat, kun je mij dan ook vertellen hoe je ontvanger aangesloten is en of je een draadloze verbindingsset gebruikt? Kun je ook toelichten wat je precies al geprobeerd hebt? Dan val ik niet in herhaling. :smile: Ook wil ik je vragen om je forumprofiel aan te vullen met je adresgegevens en de naam en geboortedatum van de contractant, dan kan ik de verbinding doormeten. Ik hoor het graag! 

 


Ik zit bedraad rechtstreeks op het modem vanaf de ontvanger

 

met regelmaat hebben we haperend beeld soms met herstart van de apperatuur is het dan even weg.

echter heb ik geen trek dit steeds te moeten doen.

tijdens de tv perikelen heb ik niet het idee dat internet slechter is.

 


Welke experiabox en tv ontvanger heb je eigenlijk?


Ik heb geen experia box

de ontvanger is het kleine zwarte kastje weet niet welke dat is 

kpn kan dit wel zien is door hun geleverd


Bedankt voor het aanvullen van je profiel! Ik heb het een en ander doorgemeten en zie dat de verbinding bij jou thuis wat problemen heeft. Wil je controleren of je modem (de Experia Box die volgens mijn systeem aangesloten is) rechtstreeks op je IS/RA punt is aangesloten? Of zit hier nog een ander kastje tussen? Is de kabel die tussen de Experia Box en je IS/RA punt aangesloten is rond en niet langer dan twee meter? Je mag ook foto's van je aansluiting sturen als je dit makkelijker vindt! 


 


Het zit volgens mij met de orgineel meegeleverde kabels?!

het is ook gewoon goed tot zeer goed geweest maar de afgelopen weken begint het haperen

resetten enz brengt de oplossing niet


Zou je dan ook de Experia Box willen herstarten door hem van de stroom af te halen, 1 minuut te wachten en hem weer aan te sluiten? Mocht dit niet helpen, wil je dan een foto sturen van hoe de Experia Box op je aansluitpunt aangesloten is? Ik zie ook dat je twee TV-ontvangers hebt, speelt dit op beide ontvangers? Mocht het op één ontvanger spelen, wil je de ontvangers dan eens van plek ruilen? Ik ben benieuwd of de haperingen dan met de ontvanger mee verhuizen of dat het op dezelfde plek blijft! 


Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.


Weet je wat het is ik heb geen zin om steeds in herhaling te moeten vallen

de standaard reactie’s van heeft u al gereset heeft u al dit en dat

ik heb dit veelvuldig en op allerlij manieren geprobeerd en gedaan

het probleem is op alle ontvangers het zelfde.

ik ben er van overtuigd dat het probleem in de aansluiting zit bij binnenkomst of in de grondkabel die buiten licht

ook wel logisch die licht er al sinds den beginnen van de bedrade telefonie en word niet of nooit vervangen alleen gerepareerd.

maar we willen er wel steeds hogere frequentie’s doorheen rammen!

 

kpn ziggo ect ect beloven van alles maar kunnen het niet waarmaken invm het bereik van hun straat hardware

 

 


Van de week ga ik alles opzeggen

wederom kan ik geen avond tv kijken zonder haperend beeld ect ect

daar betaald ik geen €67,50.- pm voor

 

echter deze ronde stap ik zowel met de tv als met mobiel over.

totaal betaal ik dik €140.- per maand aan kpn maar er word niet eens normaal contact gezocht bij problemen!!

 

via zo een forum is lekker makkelijk!!!


Excuses voor de late reactie, je vorige bericht lijkt niet goed opgepakt te zijn. :sweat: Goed dat je weer aan de bel trekt. Dit lijkt me ook geen pretje, daarom wil ik je hier juist mee helpen. Ik kan niet zien wat je allemaal al geprobeerd hebt, dus ik vraag zaken uit zodat ik uit kan sluiten wat wel en niet werkt en wat wellicht voor de oplossing zorgt. Jammer om te lezen dat je overstapt, maar ik wil dit wel met je oplossen voor het zover is. Ik heb de verbinding nogmaals doorgemeten en kwam nu op een melding voor de technische dienst uit. Ik heb een ticket voor hen aangemaakt, zij pakken dit binnen twee werkdagen op en zullen contact met je opnemen over de voortgang. Mocht je in de loop daarvan nog vragen hebben, laat het hier gerust weten. 


Reageer