Skip to main content

Na de laatste software update is het menu een stuk trager geworden en het beeld/geluid aan het haperen. Dit met een Experia V8, wat ik ook doe, alles restten (experia en arris box(en)), of nieuwe software installeer, het resultaat is niet beter geworden. Terwijl voor de update ik een snel menu had en geen haperend beeld en geluid. Ergens zal dus een bug moeten zitten.

volgens mij is er geen recente update geweest voor de v8.

Waaruit concludeert u dat?


Naar mij weten is dit de nieuwste software: 02.00.138 (21.11.2017-10:42:30) en je ziet het die is uit 2017.


Hallo @Frajoko, welkom. 

Wat vervelend dat jij nu problemen ondervindt. Ik neem aan dat je met traag menu en haperend beeld de TV bedoelt? Zou je ons iets meer kunnen vertellen over de manier waarop jij alles hebt aangesloten en welke verdere apparatuur er in jouw woning staat.

Op onze selfservice pagina staan handige stappenplannen om de meeste problemen zelf op te lossen en zelf alvast metingen te doen. 



Het happerende beeld is inmiddels opgelost na de storing, van twee weken geleden. De experia box zit in de meterkast bij de glasvezel aansluiting. Hier vandaan is het bekabeld naar de Aris box. Als ik via de afstandsbediening het “menu” oproep voor een wissel van lijst duurt dat veel langer dan dat dit in het begin van mijn glasvezel periode was. Alle menu’s zijn gewoon traag, qua opstart en verwerking. Dat is bij beide boxen die ik bezit, beide zijn bekabeld door een monteur van u die het geheel heeft geïnstalleerd.

groet,

Frank

 

 


Ik ben blij dat het haperend beeld inmiddels opgelost. Ik denk graag met je mee over trage ITV menu. Welke TV-ontvangers heb jij staan? Als dat nog Motorola 's zijn mag je die kosteloos omruilen. Zijn dit nieuwe ontvangers, probeer dan een software reset