Skip to main content

Beste medewerker van KPN,

Ik stuur dit bericht namens mijn moeder, zij is al meer dan tien jaar abonnee bij de KPN. Afgelopen weekend is mijn moeder verhuisd. Sinds haar verhuizing werkt haar interactieve tv niet goed (in het begin is het beeld goed maar later begint het beeld te haperen en wordt het beeld zwart). In haar vorige woning heeft ze ook al problemen gehad met het beeld maar dat is toentertijd door een monteur verholpen. 

 

Ze heeft al meerdere keren contact gehad met een collega van jullie en alle stappen die werden geadviseerd hebben we gezet. Het werkt echter niet. Tot slot werd ze verwezen naar de volgende site: http://ga.kpn.tv. Vanavond heb ik samen met haar al de stappen genomen die daar beschreven staan. We hebben bijvoorbeeld de draadloze netwerkadapters voorzien van nieuwe software en een reset gedaan. Na de reset brand het middelste lampje (van het huisje) echter niet meer. Het gevolg is dat ze nu helemaal geen televisie en radio meer heeft. 

 

Ik ben geen technicus maar ik heb nooit problemen gehad om internet, telefoon en televisie aan te sluiten (internet en telefoon doen het ook gewoon). Daarom wil ik u vragen om een nieuw kastje voor digitale televisie op te sturen en twee nieuwe netwerkadapters (haar huidige apparatuur is meer dan 5 jaar oud). Dit bespaart haar een hoop stress en gedoe en als trouwe klant lijkt me dit een terechte service. 

 

Wij hopen graag van u te horen.


Met vriendelijke groet,

Sean

   

 

 

Beste Sean,

Vul je profiel vast in zodat KPN medewerkers beter mee kunnen kijken. Welk kastje (type) heeft u moeder? Bij een oude Motorola kan je hiermee wisselen.

https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm

Als het een nieuwe model is, dan kan de verbindingsset tot problemen lijden.


Als je moeders een hoop stress wil besparen trek dan een kabel van de experiabox naar de tv ontvanger.


Mocht u zelf ook bij KPN zitten. Vul bij het profiel, de informatie van u moeders aansluiting toe. Dit maakt meekijken makkelijker.


Hoi @SvanG . Ik zie dat je contact hebt gehad met onze telefonische/chat ingang. Is daar iets zinvols uitgerold?

Ik zou trouwens een kabel trekken.  Een DVS kan een goede oplossing zijn maar blijft nu eenmaal storingsgevoelig.


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.