Skip to main content

Sinds een aantal weken hapert mijn interactieve steeds vaker. Het beeld blijft even stil staan en gaat na een aantal seconden weer verder. Gisteren kreeg ik ook melding in beeld met 'even geduld' en dat ik dan naar andere zender moet zappen, helaas werd er niet beter van. Dit ondanks de KPN update.

*Admin: Eigen topic voor je vraag aangemaakt

Sinds een aantal weken hapert mijn interactieve steeds vaker. Het beeld blijft even stil staan en gaat na een aantal seconden weer verder. Gisteren kreeg ik ook melding in beeld met 'even geduld' en dat ik dan naar andere zender moet zappen, helaas werd er niet beter van. Dit ondanks de KPN update.

*admin: verplaatst naar eigen topic


Gebruikt u dit soort dingen? 

 


Ja wij hebben er 2 DVS 650.

 


Hi Jacobus, welkom hier. 

Het is vrijwel zeker dat die adapters de boosdoeners zijn. Heeft dit in het verleden wel goed gewerkt? Branden ook alle 3 lampjes groen en zitten de adapters rechtstreeks in een stopcontact? Dus niet in een verlengsnoer. 


Het heeft vroeger goed gewerkt. Ze zitten rechtstreeks in de stopkontakten en alle lichtjes branden groen. 650 DVS per adapter is waarschijnlijk een te oud. Bij de KPN gekocht! Moeten naar een modernere versie maar kontakt met de KPN is moeilijk.