Skip to main content

Haperende iTV

• January 23, 2021
  • 5 reacties
  • 52 keer bekeken

Sinds een aantal weken hapert mijn interactieve steeds vaker. Het beeld blijft even stil staan en gaat na een aantal seconden weer verder. Gisteren kreeg ik ook melding in beeld met 'even geduld' en dat ik dan naar andere zender moet zappen, helaas werd er niet beter van. Dit ondanks de KPN update.

*Admin: Eigen topic voor je vraag aangemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• Auteur
  • Topper
  • January 23, 2021

Sinds een aantal weken hapert mijn interactieve steeds vaker. Het beeld blijft even stil staan en gaat na een aantal seconden weer verder. Gisteren kreeg ik ook melding in beeld met 'even geduld' en dat ik dan naar andere zender moet zappen, helaas werd er niet beter van. Dit ondanks de KPN update.

*admin: verplaatst naar eigen topic

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 23, 2021

Gebruikt u dit soort dingen? 

• Auteur
  • Topper
  • January 23, 2021

Ja wij hebben er 2 DVS 650.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+28
  • Moderator
  • January 30, 2021

Hi Jacobus, welkom hier. 

Het is vrijwel zeker dat die adapters de boosdoeners zijn. Heeft dit in het verleden wel goed gewerkt? Branden ook alle 3 lampjes groen en zitten de adapters rechtstreeks in een stopcontact? Dus niet in een verlengsnoer. 

• Auteur
  • Topper
  • January 31, 2021

Het heeft vroeger goed gewerkt. Ze zitten rechtstreeks in de stopkontakten en alle lichtjes branden groen. 650 DVS per adapter is waarschijnlijk een te oud. Bij de KPN gekocht! Moeten naar een modernere versie maar kontakt met de KPN is moeilijk.