Skip to main content

Hallo,

Ik heb nu al weken dat mijn app hapert. Bloed irritant.

Ik heb de app al meerdere keren opnieuw geïnstalleerd. De iPad herstart.

wat nu?

Nog maar een keer proberen!!

mijn iTV app blijft maar haperen. Gisteren contact gehad met medewerker.

heb je zus en zo al gedaan? Oh oké nou dan kan ik je verder niet meer helpen!

wat is dat nu weer voor antwoord!? Betaal ik daar nu echt voor?!Begin er een beetje moe van te worden. Aldoor een trage verbinding en nu dit weer. Loze beloftes en hoge rekeningen. Eerste twee maanden dan een leuk bedrag, om dan vervolgens een hoge rekening te krijgen. En deze service. Sorry maar dit is echt waardeloos zo.


Hallo @Jane37, welkom op het KPN forum! Balen zeg, dat je problemen met de iTV app op de iPad ervaart. Haperend beeld in de iTV app kan meerdere oorzaken hebben. We zullen daarom eerst moeten uitzoeken waardoor je dit probleem ervaart. Ik ga je daar bij helpen, maar heb daarbij wel jouw hulp nodig.

  • Geven alle zenders problemen? Of ervaar je het probleem alleen bij bepaalde zenders? Welke zenders geven problemen?
  • Ervaar je ook problemen met andere apps, zoals Youtube, op jouw iPad?
  • Hoe is de wifi snelheid op jouw iPad als je een speedtest doet?

Ik hoor graag van je!


Hallo Denise,

het is voornamelijk opnames. 
groeten Claudia 


Maar het is ook met gewoon tv kijken.

 


Oke, duidelijk. Zou je ook de onderstaande vragen nog willen beantwoorden?

  • Geven alle zenders problemen? Of ervaar je het probleem alleen bij bepaalde zenders? Welke zenders geven problemen?
  • Ervaar je ook problemen met andere apps, zoals Youtube, op jouw iPad?
  • Hoe is de wifi snelheid op jouw iPad als je een speedtest doet?

Er is hier al jaren een lage snelheid. Daarom kan ik mijn abonnement ook niet verhogen. Dat heeft geen enkele zin. Het is echt alleen met jullie app. En dat is dus nu al weken.


Oke, je ervaart dus geen problemen met andere apps op jouw iPad, alleen met de iTV app van KPN. Ervaar je het probleem trouwens ook op andere apparaten? Bijvoorbeeld op jouw telefoon?

Je geeft aan een lage internetsnelheid op jouw adres te hebben, welke niet te verhogen is. Wat voor snelheid haal je op de iPad? Zou je een speedtest willen doen en het resultaat hier als screenshot willen plaatsen? Je kan de speedtest via de link doen, maar je kan bijvoorbeeld ook de speedtest van Google gebruiken. Een speedtest kan mij meer informatie geven over waarom de app niet goed werkt op jouw iPad.

Eerder gaf je aan dat het probleem zich vooral voordat bij het kijken van opnames, maar vaak ook bij live televisie kijken. Kan je voorbeelden geven? Welke programma's geven bijvoorbeeld problemen? Zijn dit programma's van verschillende zenders of zijn dat programma's van dezelfde zender?

Ik snap dat je liever direct een oplossing wilt, zonder al deze vragen. Momenteel weet ik alleen niet waardoor je deze problemen ervaart en kan ik ook niet direct een oplossing aandragen. Door het stellen van deze vragen hoop ik meer informatie te krijgen over de oorzaak en kan ik je daarmee uiteindelijk aan een oplossing helpen.


 


Inmiddels ervaart mijn dochter op  haarSamsungtablet ook problemen met de app. 
alle programma’s haperen. 


Bedankt dat je een screenshot van de speedtest hebt willen maken. Ik denk dat we hiermee de oorzaak van het probleem hebben gevonden. De snelheid die je nu haalt, is eigenlijk niet voldoende voor de iTV app van KPN. Je kunt nog proberen om de kwaliteit van de iTV app op laag te zetten. Dit kan door op het tandwieltje te klikken als je een programma hebt geopend.


Wel raar dat ik net zoveel betaal als ieder ander en dat ik al jaren een slechte snelheid heb. Ik zal gaan onderzoeken of ik bij een andere provider wel de beloofde snelheid kan krijgen. Ben dit redelijk beu


Ik kan me ook niet voorstellen dat die 1,5Mbps jouw normale snelheid is want daarmee is vrijwel niets mogelijk.

Wat geeft het bestelproces op https://kpn.com/hussel aan als maximaal haalbare snelheid?


Geen idee.we hebben al zo vaak mensen hier gehad. Allemaal wisten ze het. Dat ging dan een paar weken, soms maanden goed en dan dus dit weer. Net of we in een achtergebleven gebied wonen of zo! 
 


Geen idee.

Je kunt toch gewoon even kijken wat dat bestelproces aan mogelijke snelheid toont op jouw adres?


Ik zie alleen staan kopernetwerk


Ik zie alleen staan kopernetwerk

Als je jouw postcode en huisnummer invult en een stukje naar beneden scrollt dan zie je toch ook de te verwachten snelheid?


Nee er staat alleen koperlijn

 


Nee er staat alleen koperlijn

Dus je ziet niet zoiets als onderstaand.. 

 


Nee. Echt er staat alleen dat ze aanbieden via de koperlijn. Ik weet het ook verder niet. Ik kan ook verder niets invullen, behalve gelijk een abonnement nemen.

 


Als je wilt, kan ik voor je nakijken wat de maximale snelheid op jouw adres is, @Jane37. Dan heb ik wel gegevens van je nodig.Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?


Ik heb ze ingevuld. Ik hoop nu eens op echte actie. Mijn dochter kan geeneens een knappe zoommeeting hebben!


Ik zie dat je met jouw huidige lijn maximaal 13 Mbit/s kunt halen, meer is er momenteel technisch niet mogelijk. Dit is natuurlijk al geen hoge snelheid, maar wanneer je wifi gebruikt gaat hiervan ook nog weer snelheid verloren. Zet de televisie aan en er blijft bijna geen banbreedte voor andere dingen over. Je kunt nog proberen om jouw wifi te verbeteren met behulp van onze Wifi Manager. Dit is een online tool die je, vanaf een laptop of mobiele telefoon, kunt doorlopen in je huis om te kijken hoe je wifi is, en of die verbeterd kan worden. Mocht daaruit blijken dat SuperWifi punten nodig zijn voor een goede wifi, dan kun je deze via de Wifi Manager met korting aanschaffen. Dit is echter geen garantie, dit hangt dus af van het resultaat van de Wifi Manager. Meer informatie over wat de Wifi Manager is en doet vind je in ons Wifi Manager topic. Biedt dit nou niet direct de oplossing, neem dan ook eens dit topic met meer tips om problemen met wifi op te lossen eens door.

Ik zie overigens dat we op jouw adres ook pair-bonding aanbieden. Daarmee zou jouw snelheid verhoogd kunnen worden naar 23 Mbit/s. Nog niet heel hoog, maar beter dan wat je nu hebt. Mocht je dit willen, dan raad ik je aan telefonisch contact met ons op te nemen. We zijn bereikbaar op het gratis telefoonnummer 0800 0402. Er zal namelijk een afspraak met een monteur gemaakt moeten worden om de hogere snelheid te krijgen. Het inplannen van een monteur gaat het makkelijkst als we de agenda's naast elkaar kunnen leggen. En dit gaat weer het beste via de telefoon.