Skip to main content

Haperende radioverbinding op alle zenders

• June 20, 2025
  • 2 reacties
  • 24 keer bekeken

Sinds enige tijd hebben wij glasvezel in combinatie met superwifi punten. De radio ontvangst wordt op allebei onze toners soms gestoord. Het valt soms helemaal weg en/of er is sprake van een vibrerend wapperend geluid. Soms is het continue maar ook vaak geen storing. Het modem staat nu in de meterkast en een superwifipunt in de meterkast stuurt drie andere wifipunten aan op de begane grond en 1e verdieping. Als er met de radio een wapperend geluid optreed kan ik dat oplossen om even naar een andere zender te scakelen. De TV zenders zijn wel goed te ontvangen, behalve op de slaapkamer 1e verdieping. Voorheen hadden wij alles met de 4 draadjes van de telefoonaansluiting en drie stuks DVS. Dit heeft altijd goed gewerkt met een incidentele storing. Svp advies en tips om dit op te lossen

Hier HETZELFDE PROBLEEM!!! 

Het ligt NIET aan jouw installatie!

Steeds haperende radioverbinding op ALLE radiozenders inloggen op KPN helpt niet, je komt niet in een radiomenu voor storingen is NERGENS te vinden.

2 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 20, 2025

Haperende radioverbinding ALLE radiozenders.

Er is géén menu te vinden bij KPN waar je dat kan melden.  

Hoorde van meerdere mensen met hetzelfde probleem. 

KPN, doe er wat aan!!!

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • June 28, 2025

Hi ​@Ben48, ik heb je berichten in het andere topic over het hoofd gezien. Mijn excuses hiervoor. Zoals je ziet heb ik een aparte topic voor je aangemaakt. 

Ik heb dit hier ook zojuist getest en ik herken het niet. Mag ik van jou enkele dingen weten? 

1. Welke ontvanger heb je? 
  2. Hoe is de ontvanger op de televisie aangesloten? En speelt het geluid af via de televisie of gaat die via een eigen systeem? 
  3. Mag ik ook weten hoe de ontvanger aangesloten is op de modem? Via wifi of met een kabel? 

Ik hoor graag van je.Â