Skip to main content

Sinds de update van het menu van KPN. Hebben wij een haperend beeld. Ik heb alles al geprobeerd zoals aangegeven op de website en app maar helaas veranderd er niks.

 

Als we wisselen van zender duurt het soms wel een minuut voordat we weer normaal beeld hebben

 

 

Welk type ontvanger heb je en is die bekabeld aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch en werkt internet wel goed?


Welkom op het forum @Slotos, hoewel de aanleiding minder leuk is :slight_frown:  

Door de drukte op het forum, komen we nu pas aan jouw topic toe, excuus voor de late reactie! Is de situatie inmiddels verbeterd? Of speelt dit nog steeds? Zo ja, zou je dan de ontvanger willen resetten zodat de software opnieuw ingeladen wordt? Ik hoor graag of dat voor verbetering zorgt :slight_smile:


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!


Goedenavond Maja,

ontvanger en router zijn al meerdere malen gereset maar hij blijft haperen en stotteren.

 

Eerst problemen met de WiFi en nu met de tv en bellen met de klantenservice wordt je ook niet veel wijzer van


Hmm, je hebt nu dus problemen met tv én vaste telefonie? Ook nog steeds met de wifi of is dat nu opgelost? Wat voor probleem heb je met het bellen? En speelt dit allemaal gelijktijdig? Hoor het graag!

Zou je ook je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik even met je mee :slight_smile: