Skip to main content

Goedendag,

mijn ontvanger blijft hangen, mag hem dan weer van de spanning halen en dan start hij weer op. Als ik na een tijdje weer naar een ander kanaal wil schakelen is het weer het zelfde liedje. Mijn tweede ontvanger doet het ook niet meer. Wil graag wel een goed beeld en plezier beleven op mijn Samsung 8k tv.

met vriendelijke groet,

sjoerd Gaastra 

 

welk type ontvanger heb je en is die bekabeld aangesloten aan de experiabox?


Het is het merk kte (de witte) en is  rechtstreeks aangesloten op de experiabox V8.


Hi @spiedende, welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. Ervaar je nog steeds problemen met de vastlopende tv-ontvanger? Mocht dat het geval zijn, zou je de tv-ontvanger dan kunnen resetten? Als dit het probleem niet verhelpt, kun je dan aangeven of/welke foutmelding je te zien krijgt als hij vastloopt? Ik hoor het graag van je!


Goedemiddag,

de ontvanger heb ik al gereset, maar hij bevriest. Kan dan niet meer zappen naar een ander kanaal. Moet hem dan uit en aan zetten en dan werkt hij weer.


Dank je wel voor de toelichting. Ik wil dan graag verder uitzoeken wat hier de oorzaak van is. Kun je vertellen of de lampjes op de Experia Box ook anders gaan branden als het beeld bevriest? Zou je daarbij ook jouw profiel volledig in kunnen vullen en zou je hieronder een seintje kunnen geven als je dat hebt gedaan? Dan ga ik voor je aan de slag!


goedemiddag,

heb de gegevens ingevuld.

op dit moment blijft het systeem niet hangen.

ik heb dit eerder gehad en toen werd er mij verteld dat ik een nieuw modem zou krijgen.

nooit ontvangen.


Een nieuwe modem verzenden we alleen als daar overduidelijk de oorzaak in lijkt te liggen en op basis van de informatie die we hier nu van jou hebben ontvangen, is dat nog niet een conclusie die ik kan trekken. 

Je geeft aan dat de ene ontvanger bevriest en na een herstart wel weer werkt, dat lijkt eerder aan de tv-ontvanger te liggen dan aan het modem. Verder geef je aan dat je 2e ontvanger het ook niet meer doet. Wat is daar precies mee aan de hand? Doet hij helemaal niks meer of werken bepaalde dingen niet goed? Krijg je bepaalde foutmeldingen te zien? Ik hoor het allemaal graag zodat ik een goed beeld krijg van de situatie en weet hoe ik je het best verder kan helpen!


Deze gaf steeds foutcode, als dit 10 minuten blijft hangen, start hem opnieuw op. Heb hem nu in kast liggen omdat ik hem nu niet nodig ben. Beeld blijft nu af en toe schokken, niet vloeiend. Snap dat er niet meteen een nieuwe modem wordt geleverd ( was me wel beloofd ). 
 


Goedemorgen, nog even ter bevestiging naar aanleiding van ons telefoongesprek van zojuist: 1 van je tv-ontvangers wordt omgeruild op donderdag 14 januari 2021 tussen 12:00 en 17:00, ergens binnen dit tijdvak komt er een koerier bij je langs die jouw storende ontvanger omruilt voor een nieuwe exemplaar.

Laat je weten of alles wel helemaal goed gaat met de nieuwe ontvanger? Hoor het graag :slight_smile:


Is het gelukt met de omruil @spiedende? :slight_smile:


Het omruilen is gelukt en heb hem aangesloten. Tot zover geen probleem meer gehad en het beeld van deze box is stukken beter en sneller. Dank voor de snelle service.

groet sjoerd


Goed nieuws dus!

Graag gedaan en bedankt dat je het nog even laat weten :slight_smile: