Skip to main content

De laatste weken veel last van haperende tv. Erg vervelend steeds dat het journaal  niet goed te volgen is.

Hoe is je tv-ontvanger  aangesloten met het modem?


Met de kabel. Tot een paar weken geleden was het geen probleem maar het wordt steeds erger. Volgens mij vooral in primetime


Kan je meekijken?


Wat is de snelheid die u haalt met een bekabelde internetverbinding?

Draadloos kan ook voor nu via www.fast.com


De snelheid kan ik niet meten. Ik heb alles weer opnieuw opgestart, experiabox v8 en tv kastje. Nu is het we r even opgelost. Zeker niet voor lang ...


Hi Helgasur, welkom op het forum. 

Een ontvanger die met een kabel is aangesloten op de Experiabox hoort geen storingen te geven. Is het nog steeds storingsvrij? 

Zo niet, zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je. 


Mijn tv hapert nog steeds.... niet continue maar altijd rond primetime. 


Duidelijk, dankjewel ook voor je gegevens. Ik kan op basis van je adres echter geen KPN aansluiting vinden. Ben je wel klant bij ons? Of kan het zijn dat de ingevulde gegevens niet kloppen? 


Helgasur, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 


De tv hapert nog steeds maar niet altijd. Mijn abonnement is van Telfort


Dat verklaart het dan, Telfort heeft namelijk nog steeds een eigen klantenservice. Die kun je bereiken op hun eigen forum, HIER. Telefonisch kan ook op het nummer 0900 9596 (gebruikelijke belkosten).

Â