Skip to main content

Beste,

 

Al twee weken heb ik een haperende tv beeld. Na contact te hebben gehad met 080000402 kreeg te horen dat het door,meten geen afwijkingen vertoond en om van het probleem af te komen moet ik een nieuwe DVS aanschaffen. Dit stuit mij tegen de borst omdat toen der tijd bij het overgaan van digitenne naar inter-eactiev tv ik geen dvs apart moest aanschaven. Ook ben ik van mening daar er problemen zijn met de tv signalen de leverancier verantwoordelijk is voor deugdelijk apparaat. 

Daarom wil ik u vragen hier aandacht aan te besteden en voor te zorgen dat ik weer op een heel prettige manier van de televisie  kan genieten zonder een haperende beeld. En als jarenlange trouwe eklant zou service vanuit KPN zeer gewaardeerd en op zijn plaats zijn.

Rekenend op een klant vriendelijk oplossing verblijf ik.

 

Met vriendelijke groet,

Balthus Dors

Admin: Titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Wat vervelend dat de tv niet doet wat u verwacht. Sowieso is het gebruik van draadloze verbindingsets af te raden. Ze zijn enorm gevoelig voor storingen in het elektriciteitsnetwerk. Over het algemeen worden die storingen veroorzaakt door ledverlichting, telefoonopladers etc. Het beste is om de ontvanger met een kabel aan te sluiten aan het modem.


Hi @Balthus Dors, van harte welkom op ons forum! 

We hebben hier verschillende behulpzame gebruikers zoals Joep, die andere bezoekers graag op weg helpen. Wat Joep aangeeft klopt wel, de bekabelde verbinding zal altijd het beste werken. Een draadloze verbinding is altijd vatbaar voor storingsbronnen, dat geldt ook voor de verbindingsset op het stroomnetwerk. Nu snap ik ook wel dat je de Draadloze Verbindingsset liefst goed werkend hebt. We denken hier graag met je mee.

Heb je onze stappen om een storing met de Draadloze Verbindingsset op te lossen al eens doorlopen? Daar zit ook de stap om de software te updaten tussen, ik raad je aan om die zeker mee te pakken. Dat helpt in veel gevallen heel goed. De fabrikant van de verbindingsset, Devolo, heeft ook de Devolo cockpit waarmee je je netwerk thuis kunt beheren. Misschien kom je op een van deze manieren verder.