Skip to main content
Beantwoord

Haperende tv nadat de monteur is geweest voor verhuizing.

  • December 20, 2019
  • 10 reacties
  • 134 keer bekeken

Vandaag is er op mijn nieuwe adres een monteur geweest ivm de verhuizing van telefoon, tv en internet. Nu blijft het beeld van de tv af en toe stil staan. Wat kan hier de oorzaak van zijn?

Beste antwoord door Lisa

Nee geen stabiel beeld, lijkt wel erger te worden. Vandaag was er iemand op bezoek en die vertelde dat de oude telefoonlijn gebruikt is en daar zitten twee draden in en het had geïnstalleerd moeten worden op/met vier draden. Heb er geen verstand van maar denk dat ik KPN maar eens ga bellen want dit werkt niet.

Bedankt voor je reactie! Ik zie dat ik helemaal niet meer gereageerd hebt, hij is ondergesneeuwd ben ik bang. Bellen kan natuurlijk altijd, zij gaan, mits het verkeerd is aangesloten, een monteur aansturen voor je. Ik zie nog geen gegevens terug op je profiel dus kan helaas niet met je meekijken. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

10 reacties

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • December 21, 2019

@Bianca69 Vervelend dat de tv niet naar behoren functioneert. Toen de monteur bij je was,  leek het toen wél goed te werken?
Een reset van de Experiabox kan soms een oplossing bieden. 
Heb je de ontvanger gewoon aangesloten met een kabel of met een draadloze verbindingsset? 

Ik hoor graag van je. 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 22, 2019

Met kabel verbonden. Zal een reset eens proberen. Monteur heeft gekeken of internet het deed en telefoon en in die tijd heb ik de tv geïnstalleerd dus daar heeft hij niet naar gekeken. 


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 27, 2019

Hoe is situatie na de reset? Heb je nu wel een stabiel beeld? 

 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 27, 2019

Nee geen stabiel beeld, lijkt wel erger te worden. Vandaag was er iemand op bezoek en die vertelde dat de oude telefoonlijn gebruikt is en daar zitten twee draden in en het had geïnstalleerd moeten worden op/met vier draden. Heb er geen verstand van maar denk dat ik KPN maar eens ga bellen want dit werkt niet.


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • Antwoord
  • December 28, 2019

Nee geen stabiel beeld, lijkt wel erger te worden. Vandaag was er iemand op bezoek en die vertelde dat de oude telefoonlijn gebruikt is en daar zitten twee draden in en het had geïnstalleerd moeten worden op/met vier draden. Heb er geen verstand van maar denk dat ik KPN maar eens ga bellen want dit werkt niet.

Bedankt voor je reactie! Ik zie dat ik helemaal niet meer gereageerd hebt, hij is ondergesneeuwd ben ik bang. Bellen kan natuurlijk altijd, zij gaan, mits het verkeerd is aangesloten, een monteur aansturen voor je. Ik zie nog geen gegevens terug op je profiel dus kan helaas niet met je meekijken. 


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • January 2, 2020

@Bianca69 Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 2, 2020

Nee nog niet, zat midden in verhuizing. Ik neem morgen contact op met KPN.

 


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • January 3, 2020

@Bianca69 Dat is helemaal goed, ons telefoonnummer is ofwel 1200 (met een telefoonverbinding via KPN) of 0800-0402. 

Ik ben benieuwd naar de oplossing. FIjne dag en succes nog met de verhuizing!:wink:


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 3, 2020

Het was helemaal duidelijk dus er is een ticket aangemaakt voor de monteur.


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • January 3, 2020

@Bianca69 Perfect, dan gaan zij het voor je in orde maken. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben dan weet je ons te vinden. :wink: