Skip to main content

Als oud-Telfort klant ervaar ik de laatste maanden steeds vaker dat het tv beeld hapert en vastloopt. Resetten van modem, powerline of TV-ontvanger helpt, maar na een aantal uur heb ik weer hetzelfde probleem. Ben al jaren klant en met dezelfde apparatuur had ik dit probleem nooit. 

Kan het zijn dat de tv-ontvanger vervangen moet worden?

 

Goedeavond beste sebtiaan_e.als u nog een Motorola bezit die kunt u omruilen. Bellen kpn 0800 0402 gratis dan komt het zeker weer goed. 😀👍


Hoi @sebastiaan-e. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat @cornelis48 al heeft gereageerd op jouw vraag, waarvoor dank! We hebben niets meer van je gehoord.Ben je hiermee al geholpen?


Het is geen motorola tv-ontvanger maar een arcadyan HMB v2 uit 20216. ik heb  geprobeerd KPN klantenservice te bellen, maar daar stond ik wel heel lang in de wacht. 

Het probleem met vastlopen en haperend beeld is nog steeds. Soms helpt het om naar een andere zender te zappen en dan weer terug. Vaak helpt dat niet. Af en toe reageert de tv-ontvanger ook niet meer op de afstandbediening, dan loopt ie vast. 

Meerdere malen aan/uit, stroom eraf helpt meestal even. Maar het probleem is blijvend.


Wat vervelend dat het probleem nog niet is verholpen. Mijn advies is om de tv-ontvanger een keer te resetten en tijdelijk bekabeld aan te sluiten om te bekijken of dat het probleem verhelpt.


Wat vervelend dat het probleem nog niet is verholpen. Mijn advies is om de tv-ontvanger een keer te resetten en tijdelijk bekabeld aan te sluiten om te bekijken of dat het probleem verhelpt.

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat een reset het probleem inmiddels heeft verholpen. Als dit niet het geval is, dan horen we dat graag van je!