Skip to main content

Nadat de haperende Stingray (radio) verbinding is verholpen word ik nu geconfronteerd met het feit dat nu de verbinding van mijn tv( en radio) dezelfde haperingen vertoond.

Voor een paar seconden valt de verbinding weg geluid weg beeld op zwart, geluid is eerder terug dan beeld

Voor het geval iemand bedenkt dat? Ik heb al handelingen uitgevoerd  als modem gereset, kastje aan uit en dan voor langere tijd om ervoor te zorgen dat alles opnieuw opgestart moet worden voor het geval er een update niet mee was genomen.

Weet dat er een aantal nachten geleden er een update is uitgevoerd waardoor oa al Stingray hikken vertoonde.

Graag een oplossing. Overigens laptop verbinding vertoond geen hikken.

Hoi @Lord Naughty, ik denk niet dat de situatie van Stingray heeft hier mee te maken heeft. Dat was een aparte storing. Je hebt al een aantal dingen geprobeerd begrijp ik, maar nog zonder succes. Is het alleen het wegvallen van het beeld en geluid, of komt er ook wel eens een foutmelding? Welke foutmelding is het dan?

Hoe is de tv-ontvanger aangesloten op het modem? Op je profiel noem je meerdere ontvangers, op welk model speelt dit precies? En speelt et niet op het andere model?

Hou er rekening mee dat wij niet zien wat jij ziet, wij weten alleen wat jij vertelt. Hoe meer je kunt vertellen, hoe meer we mee kunnen denken. Als je het makkelijker vindt om het telefonisch uit te leggen kan dat ook, je kunt een terugbelafspraak maken via onze site.

Een goedemiddag  alleen bij de Arris vip5202  komt dit probleem tevoorschijn. Tv ontvanger hangt aan het modem.

De Arcady daar  hangt een oude Sony aan en dat is geen digitale.

Uitvallen geluid en beeld is random, soms hele dagen niet en dan ineens  wel.

Kan eens de TV(Samsung) terug naar fabrieksinstellingen zetten en kijken of dat wat oplevert.

Heb vanmorgen wel een grote update voor de tv  langs zien komen. 

Wat bedoel je precies met dat de ‘tv-ontvanger aan het modem hangt’? Ik zie het heel letterlijk voor me dat de tv-ontvanger er onder bungelt, maar dat is het vast niet.

Dat het bij een van beide ontvangers speelt is wel interessant. Je zou beide ontvangers ook eens van plek kunnen wisselen, om te kijken of het mee gaat met de ontvanger of op dezelfde plek blijft.

Reageer