Skip to main content

Hoe kan het zijn dat alleen RTL7 hapert en alle andere zenders perfect binnenkomen. Ik heb een Wifi versterker bij de TV staan, dus daar ligt het niet aan. Dit probleem doet zich alleen voor op mijn slaapkamer, in de huiskamer heb ik goede ontvangstĀ van RTL7. Wie heeft een idee?

Is de box in de slaapkamer via wifi verbonden? Bij anderen heeft het dan al geholpen om de Video mode op unicast te zetten.Ā 

tandwiel - ok - informatie, helemaal onderaan.


Bedankt ik heb het euvel zelfval verholpen

Ā 


Hoi @a160674Ā en bedankt voor jouw bericht :)

Bedankt ik heb het euvel zelfval verholpen

Ā 

Ik ben nog wel even benieuwd naar hoe je het euvel hebt weten op te lossen; heb je de stappen gevolgd die @PeterGĀ hierboven beschrijft of heb je iets anders gedaan om er voor te zorgen dat het weer werkt?


Ik heb de probleemoplosser van KPN gebruikt. De Tv stond op RTL7 en sde probleemoplosser schakende het modem uit. Alles viel weg en kwam weer terug. Dat gebeurde 3 keer. Het duurde 5 tot 10 minuten. Het probleem deed zich alleen voor met de tv op ge slaapkamer, daar is ook een wifiversterker. Alles werkt weer goed. Vreemd alleen is dat ercmaar 1 xender was die problemen gaf.


Ik heb de probleemoplosser van KPN gebruikt. De Tv stond op RTL7 en sde probleemoplosser schakende het modem uit. Alles viel weg en kwam weer terug. Dat gebeurde 3 keer. Het duurde 5 tot 10 minuten. Het probleem deed zich alleen voor met de tv op ge slaapkamer, daar is ook een wifiversterker. Alles werkt weer goed. Vreemd alleen is dat ercmaar 1 xender was die problemen gaf.

Top, bedankt voor deze toelichting @a160674Ā :)

Blij dat je het probleem met behulp van de probleemoplosser hebt weten te verhelpen. Waarom het probleem zich alleen bij RTL 7 voordeed is mij eerlijk gezegd ook een raadsel!Ā