Skip to main content

ongeveer om de minuut valt het geluid even 1 seconde weg

Beste @Ed1971 

Heb je eens een reset geprobeerd van de TV ontvanger:

 

Laat je het even weten of het gelukt is? 


Hi @Ed1971, welkom op ons KPN forum! Ik zie dat @Dennis Schreve je al goed advies heeft gegeven :slight_smile: Is het probleem opgelost met het resetten van je ontvanger? 


Hier hetzelfde probleem, De Arris ontvanger al meerdere keren gereset maar het probleem blijft. In de afgelopen dagen zijn er meerdere keren een soortgelijk probleem gemeld. Maar behalve resetten wordt er niks aan gedaan blijkbaar.

 


Hi @MelskeH wat vervelend dat je dezelfde problemen ervaart. We beginnen altijd met een reset van de televisie ontvanger om de software van de televisie ontvanger zelf uit te sluiten. Mocht dat niet werken gaan we een verdere analyse doen. Je geeft aan hetzelfde probleem te hebben en de reset niet geholpen heeft. Hoe is je televisie ontvanger verbonden met het modem? Had je het modem ook al een keer een reset gegeven?


Hoi @Jiske_  zowel de ontvanger als de Experia box heb ik gereset, dat gaf geen verbetering. De modem is rechtstreeks verbonden met de Experia box. Trouwens het probleem speelt pas bijna 2 weken, daarvoor nooit last van gehad. Wat wel opvalt is dat het bij de HDGlas zenders gebeurd en niet of nauwelijks bij de normale HD zenders. Ook het tijdstip is van belang, zojuist de opname van de Voice bekeken (HDGlas) geen enkele keer een hapering gezien.


Hi @MelskeH, ik moest er even wat dieper induiken maar heb niet veel klachten verder gevonden over de storingen op HD glas. Kan je mij nog aangeven hoe je televisie ontvanger verbonden is met het modem? En welke tijdstippen gebeurd dit voornamelijk? 


Het probleem is sinds een reset van de Arris ontvanger opgelost, deze reset is niet door mij uitgevoerd maar was, spontaan. blijkbaar door iemand van jullie gedaan.


Fijn dat het opgelost is @MelskeH !


Reageer